Gå til innhold

Chihuahua som er operert kneleddet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å overta en chi som er ett år. Den er veldig sosial og gemyttelig, men den har allerede gjennomgått en operasjon i kneleddet. Den har også hatt problemer med stoffskiftet og av den grunn skal den selges, siden den ikke kan brukes til avl. Den er forsikret og har stamtavle, men hva risikerer jeg hvis jeg overtar henne? Er redd jeg får en hund som har smerter og som må opereres igjen, og jeg er vokst opp med at hvis en hund er defekt og har smerter som kommer igjen, må den avlives.

Kan dette bare bli sorg, eller kan det gå bra? Jeg vil selvsagt konsultere veterinæren, men er redd de opererer på grunn av at hunden er forsikret og fordi de nærmerst ser på det som en type forskning.

Nå var jeg stygg mot veterinærer, men hva kan jeg møte på? Også av sykdommer. Hun er importert og betalt en uhyggelig høy pris for, tanken var at hun skulle brukes i avl, men hun er defekt og har plager.

Likevel har hun livets rett.

Men er det noen som har erfaring med chi og arvelige belastede sykdommer de kan ha?

Hun vil ikke bli en veskehund selv om hun er liten. Setter pris på seriøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...