krii3 Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Hei alle sammen Jeg lurte bare på om dere hadde noen erfaringer innen shaving nedenfor. Jeg har lust lenge på om jeg skal shave eller ikke. Vet ikke hva som er den beste metoden, hvordan jeg skal få et bra resultat eller hvilke produkter som burde brukes. Noe dere vil dele? Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Jeg fikk aldri noe godt resultat, pluss at jeg syntes at jeg så ut som en småjente. Det ble litt rart å skulle ha sex, men se ut som en tiåring nedentil. Så nå stusser jeg bare og tar bikinilinja, og that's it.
shuzs Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Jeg glattbarer den, mest fordi typen foretrekker det. Hvis du aldri har gjort det før bør du klippe hårene litt korte først, også shave de bort. bruk intimbarberingsskum for å unngå rød prikker og en god og skarp høvel. Shave med hårene først og mot når nesten alt er borte. Bruk god tid og ikke slurv for da får du vondt! Så klart er det opp til en selv hvordan du vil frisere deg nedentil så du får gjøre det du føler for PS. Det kan klø endel når hårene begynner å vokse ut i starten.
MsAnonym Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Trenger ikke ta alt. Jeg shaver alt uten om en strek på midten:P Man skal aldri shave mot hårene noen som helst plass på kroppen, så shave i samme retning som hårene vokser. Jeg har funnet ut at det ikke er nødvendig å kjøpe egen intimbarberings såpe, bruker bare vanlig intimsåpe uten parfume, fungerer like bra:) På apoteket finnes det flere typer kremer eller gel du kan smøre med etter barbering, ren aloe vera (kjøpes også på apoteket) fungerer også fint:) Lykke til:p
Gjest Tirkes Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Vokser bikinilinjen og rydder/trimmer litt med ladyshaver. Bruker ladyshaver til å fikse på bikinilinjen om det er hast også. Elsker den, den shaver ikke tett på huden, så det blir ikke det glatteste resultatet men det SER bra ut og det klør ikke så j.... dagene etterpå som shaving gjør, og jeg får ikke røde prikker av det eller inngrodde hår. Den jeg har tåler også vann og kan brukes tørt eller vått. Slipper å være redd for å skjære meg, jeg er ei pyse.
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Det er vondest de første gangene, hårene blir finere etter voksing og blir da lettere med (eller noe slikt). Man blir også vant, så lenge man holder ut de første omgangene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå