Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er i begynnelsen av 20-åra, og har fått så utrolig mye hårvekst i det siste!:( Har alltid vært plaget med mye hårvekst i ansiktet, på armene , rundt underlivet og bena, men nå siste halvåret har jeg fått lange, ca 0.5 cm, om ikke lenger, på både brystkassen og magen. De er lyse, men ser det utrolig godt i solen. Tørr ikke gå i bikini denne sommeren en gang, med skrekk om at noen kan se det. tørr ikke la kjæresten min studere meg i sollys en gang, for jeg er så flau.

Jeg er ikke gravid, for hadde menstruasjon senest for 2 uker siden, og har hatt det regelmessig siste halvåret.

Men hva er det som gjør at jeg har fått det? Har alltid hatt dårlig selvtillit på grunn av kroppen min, og det gjør det ikke noe medre at jeg får bare mer og mer hår. Nå er selvtillitten virkelig dårlig!

Noen som kjenner seg igjen eller har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde litt mørkere hår på magen.. bruker epilator for å ta de bort, nå er de tynnere og kommer mer sjeldent. Du kan jo gå til legen å høre hva han/hun sier?

Hvis ikke kan du kan eventuelt jobbe endel å spare til å få fjernet hårene hos sånn strålingsspesialist. Har flere venninner med vond, men vellykket erfaring med hårfjerning med laser. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...