AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg er så heldig at jeg er utstyrt med et par vorter på et par tær. Disse plager meg veldig, da de synes veldig godt når jeg går barbent. Har derfor tatt den avgjørelsen om å få disse fryst, og legetimen er i morgen. Jeg gruer meg som bare det. Har aldri gjort dette før og aner heller ikke hva det går ut på! Noen som har gjort dette før? Er det vondt? Tar det lang tid?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Haha jeg trodde det sto "votter på et par tær", og tenkte bare hva faen... Tror ikke det gjør sånn kjempekjempe vondt altså
Surriball Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har fryst en vorte da jeg var lita. Jeg ble advart om at det kunne gjøre vondt, men jeg husker ikke at det var særlig mer enn litt ubehagelig... Det tar heller ikke så veldig lang tid, men det kan ta ei lita stund (type dager) før den faller av. Jeg husker at legen syntes litt synd på meg da jeg var lita, men da fnøys jeg og syntes han var kjempeteit. Jeg var da stor pike!
Frøken S Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Har du forsøkt å gjøre det hjemme først? Jeg har gjort det på mitt barn og de forsvant i løpet av en uke. Det stakk litt, men helt ok tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Det er ikke særlig vondt dersom det ikke er rett ved en negl. Da blir det mer som neglesprett. Det kjennes så kort tid at det går helt fint.
Gjest Ruccola Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Om du er EKSTREMT pysete, kan du jo kjøpe deg et emla-plaster på apoteket å sette på. Det er bedøvende, og noe man ofte bruker på små barn før de skal fryse vorter eller ta sprøyter http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-87251.aspx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå