Gå til innhold

Kjæresten min er langt ifra normal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk kommer sikkert til å tro at dette er en trolletråd, men det er det ikke. Jeg er faktisk dypt fortvilet. Jeg har en kjæreste som lider av noe som kalles object sexuallity. Det fleste av dere vet sikkert ikke hva det er så jeg linker til en video i slutten av posten. Er bare nyskjerrig på hvordan dere hadde forholdt dere til dette. Er det noen her som er i samme situasjon?! Han sier han elsker meg, men desverre har han også følelser for bilen vår. For et par uker siden fikk jeg sjokk da jeg så han sto med **** sin i eksosrøret. Jeg bare lurer på om noen her har opplevet det samme og hvordan dere holder ut?!

Takker for alle konstruktive svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er vant med både pussige sexualiteter og poly forhold, så jeg tror ikke helt at jeg hadde reagert så mye på det.

Men, og jeg spør ikke for å være slem, men for å få deg til å tenke, hva er problemet? Kjønnsykdommer er ikke en mulighet, bilen kommer neppe til å bli sjalu på deg, og når han elsker deg så er det tydeligvis mye du kan gi som den ikke kan.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke være mye til bil når den har et så lite eksosrør...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et par uker siden fikk jeg sjokk da jeg så han sto med **** sin i eksosrøret.

Regner med det er penisen du snakker om her......

Hvordan i huleste får man den inn i eksosrøret....? Kjører bilen opp på jekk først eller....?

...........nei dette er Troll..... :sjenert:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Regner med det er penisen du snakker om her......

Hvordan i huleste får man den inn i eksosrøret....? Kjører bilen opp på jekk først eller....?

...........nei dette er Troll..... :sjenert:

Eller gå ned på kne. Det er ikke så vanskelig med mindre bilen er svært lavt senket.

Skrevet

Kan ikke være mye til bil når den har et så lite eksosrør...

kan ikke være noe til pikk når han får den inn i eksosrøret..? ;)

Neida, tror det fyren din trenger er å prate med en psykolog. Når han driver å puler på bila, er det noe galt.

Gjest Gjest
Skrevet

All of us are crazy in one way or another

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...