Gå til innhold

Valneannes babbelerier


Valneanne

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært vanvittig dårlig på å skrive dagbok, så vi får se om jeg gjør det noe stort bedre med denne enn mine forrige :gjeiper:

Virker i alle fall som om jeg har nådd grensa for hvor lenge en kan være singel før faren ens begynner å peke ut "han er en grei, skikkelig kar vettu"-karer til deg på TV mens han ser på Tour de France.

Greit det altså, men jeg tror virkelig de fleste av programlederne er godt gift og de aller fleste av dem er nokså... Gamle. I alle fall imot ei på 20. Og dessuten, det er mer enn nok mennesker i min familie som liker sykling som det er, så det er virkelig ikke noe tap for min del :P (Og sannsynligvis ikke for deres heller)

Ikke bare det, men virker virkelig ikke som pappa har den fjerneste anelse om hva slags karer jeg liker uansett, som forsåvidt er like greit, men da burde han vel heller ikke blande seg inn i den delen av livet mitt heller :P

Fikk jo høre at "han ville blitt veldig glad om jeg hadde blitt sammen med X (gammel kamerat fra barnehagen som jeg ikke snakker stort med lengre) og at moren til X hadde sagt at hun virkelig syntes at vi skulle bli sammen (dette sa hun en gang da vi var på ferie sammen... Da vi var 11...)" og jeg kan jo ikke nevne ett guttenavn uten å kjapt si ifra om de er homo eller opptatte ellers så MÅ jeg jo være interessert i dem :fnise:

Jaja, får vel spise litt lunsj og mentalt forberede meg på å dra på jobb og "hygge" meg med kundene mine (altså, det finnes hyggelige kunder, de bare kommer ikke til jobben min!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Høres ut som min pappa før jeg fikk meg type. Fysj, så slitsomt det var. Hadde jeg en kompis på besøk så var spørsmålet med en gang "Er det en ny type?!?!?!?" også skikkelig entusiastisk da! Nei og nei, glad jeg slipper det der lengre. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg begynner å bli lei allerede og han har ikke drevet med det så lenge heller :P

Han prøvde jo å "hooke" meg opp med en fra jobben hans sist. Var jo ikke grense på hvor ordentlig han var :P Eneste problemet var at han også var 10 år eldre, skilt, med unge og gjerne lyst på det hele en gang til! Ikke helt det jeg var på utkikk etter som 19-åring... Eller nå :P

Så var det jobb igjen i dag og, var faktisk ganske hyggelig, men tror det har mer med det faktum å gjøre at jeg skal på ferie igjen om noen dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Faren din har ingen standarer eller er velig ivrig på barnebarn altså!

Skal du noe spesielt i ferien da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hahaha, for en skrue denne faren din er altså :P Hadde min far vært slik hadde jeg dødd!

Gratulerer med egen dagbok! Hadde en jeg og men jeg er så dårlig på å skrive og huske på det, og så er det litt trist å alltid se seg selv på rad og rekke side etter side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe det er iver på barnebarn som gjelder, han ble pappa til halv-søstra mi da han var 18 så han ser helst at jeg venter med det til jeg er mer "etablert" :P Dessuten har han 2 barnebarn allerede så han kan vel heller tilbringe mer tid med de da syns jeg :fnise:

Pleier å gå litt opp og ned det der, plutselig så kunne han ikke bry seg mindre om jeg fant ut at jeg var aseksuell og ville flytte til Himalaya eller noe, så roer seg nok før eller siden så lenge jeg er flink og ikke nevner gutte-navn i ferien :P

KaDust: Skal til Frankrike sammen med pappa, så da blir det bl.a. Mona Lisa, Eifel tårnet og forhåpentligvis litt fransk vin som jeg ikke må betale for :P

Heloise: Takk! Er ikke så veldig flink selv som du kanskje skjønner :fnise: Er vel verst på det med å svare på ting egentlig, når jeg først kommer i gang får jeg hvertfall skrevet en del.

... Nei, må vel gå tilbake til pakkingen nå. Hater virkelig å pakke og nå er jeg utrolig trøtt i tillegg (hvorfor mener kroppen min at det er en god ide å våkne tre på natta og ikke bli trøtt igjen før nå?), men men, pakket egentlig aldri helt ut etter London turen så får bare gå igjennom og fjerne det som er skittent/ikke trengs og finne fram noe nytt undertøy så ordner det seg vel :)

... I alle fall til jeg kommer ned og finner ut at jeg har glemt ett eller annet som jeg trenger AKKURAT når jeg går inn på hotellet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og fordi jeg fremdeles vil utsette pakkingen:

JEG MÅ BESTILLE FRISØRTIME NÅR JEG KOMMER HJEM! Holder på å bli spik spenna gærn av håret mitt akkurat nå, enten klipper jeg ordentlig lugg igjen eller ber frisøren stusse den litt kortere så jeg fremdeles kan ha den til siden. Men den må bli KORTERE ... helst før jeg går på ett skilt/lampe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns pappaen din høres kul ut :D Og jeg er enig i at det er mange kjekke menn på skjermen i forbindelse med Tour De France. Jeg som nå har vært gjennom tre seriøse forhold begynner å tenke at det nesten er pinlig å komme drassende hjem til mamma og pappa med ENDA en ny en.. I tillegg har søsteren min også hatt noen forhold de siste årene, så bli-kjent-med-nye-potensielle-svigersønner er et velkjent fenomen :P

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg glemte å bestille legetime i dag jeg! Dustejente :natti:

Og så må du spare luggen så jeg kan se på og le når du går på et skilt :fnise: Neeeeida jeg skal være snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh Frankrike. Heldiggris, det er yndlingslandet mitt. :) Vært der en god del og lengter etter å dra tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Så falt jeg litt ut igjen jeg da :P

Har vært flink og ryddet på badet, klarte å kaste ut 1 1/2 poser med søppel, pluss en sekk til frelsesarmeen så det er jo ikke så ille! Nå skriker jo riktignok hyller og skuffer etter å bli fylt igjen så jeg har vel bare å holde meg borte fra enhver butikk fram til 22. må tross alt kjøpe inn skolebøker og skolemateriell først :P

Likevel, kjenner jeg gleder meg over at høstmoten begynner å komme, er jo favoritt tiden min med tanke på klær så blir vel snart fulle skuffer igjen tenker jeg (neida, jeg er ikke fult så ille egentlig).

Jobbe har jeg ikke gjort på en stund nå heller, fri denne uka og fri neste uke fram til lørdag og da er det lønningspils. Med tanke på hva som har skjedd tidligere tenker jeg at jeg skal ta det rolig jeg, men har fått beskjed fra bestevenninna at jeg skal "slå meg løs" og "sette klørne mine i'n!" så noe må jeg vel ta meg til så jeg kan tilfredstille henne med sladder :P

Husker bare så altfor godt sist gang... Ah, den avskjeds replikken og gitt. Skal i alle fall unngå å ta shots denne gangen! Har tross alt blitt beordret av noen venninner at jeg skal legge an på en kar (ja jøss, trolig) så jeg tenker jeg får ta det rolig og re-vurdere hvorvidt karen er verdt å legge an på eller ei (er ikke så veldig fan av å legge an på folk, i alle fall ikke på lønningspils med hele jobben tilstede!).

Var uansett kjempegøy sist gang, så tenker det blir ganske så morsomt denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...