Gå til innhold

Noen som har vært guttehorer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg chattet på en sexkanal (noe jeg egentlig aldri gjør) her om dagen og jeg hadde på cam der jeg viste frem den nybarberte pikken min. Runket litt for noen kvinner og bare chattet om sex da jeg plutselig en mann klikket på profilen min og tilbød meg 1000 kr for å få suge meg.

Jeg sa selvsagt nei, men han maste og spurte om at hvis jeg hadde på kondom var han jo teknisk sett ikke nær meg etc. Jeg var allerede sprengkåt, og et øyeblikk vurderte jeg faktisk å bare gjøre det. Det hadde jo blitt 1000 kr på under 5 minutter totalt, så det hadde vært en grei timesbetaling.

Men jeg takket altså nei, både fordi jeg ikke er homo, men også fordi jeg ikke vil havne i noe trøbbel med loven.

Så spørsmålet er egentlig, er det andre her som har fått slike tilbud? Er dette vanlig på sexchatter?

Jeg skal innrømme at det virket litt spennende, men føler at jeg hadde blitt sittende igjen med noen forstyrrende tanker i hodet etterpå :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Det er ikke ulovlig å selge sex, så kjør på! :D

• Liker 1
Gjest Per Arne
Skrevet

Kun salg? Kunne tenkt meg det selv, men må vel først få et tilbud av noen ehehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...