AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Forje helg var jeg på en festival.. Jeg ble så full at kun husker små klipp fra natta. Det var absolutt ikke meningen. Men, så våknet jeg klokken 4 om natta. Gikk rundt over alt å lette etter de jeg hadde vært med, men fant ingen. Mobilen hadde jeg mistet.. Jeg våknet i passasjersetet i bilen min. og bilen stod ikke på den plassen jeg hadde parkert den tidligere på dagen. Helt frem til klokka 7 om morningen gikk jeg å lette etter de andre. Til slutt gikk jeg tilbake til bilen min. Der stod politiet å ventet. Jeg hadde blitt meldt savnet klokka 12 på kvelden.. og de hadde leita etter meg hele natten. De lurte på hvordan bilen hadde blitt flyttet, siden jeg hadde jo drukket. Det utorlig kjipe er at jeg så vidt husker noooen ting fra tidligere. Kun at det var en fyr som hadde kjørt meg rundt for å lete etter vennene mine. Jeg aner ikke hvem han var, og husker ikke hvordan han så ut en gang. Noen av vaktene på festivalen hadde sett meg tidligere på kvelden med en fyr. Så jeg antar at det er han som har kjørt meg. Jeg har ikke sjans til å finne ut hvem han er.. og politiet misstenker meg for å ha kjørt. Noe jeg vet jeg ikke har gjort, og ikke hadde vært i stand til å gjøre heller. Så nå kan jeg miste lappen, og mister da også jobben min. Siden jeg kjører veldig mye når jeg er på jobb. Og nå kommer sikkert noen til å si at det er min egen feil, for jeg drakk meg så dritings. men det pleier ikke å skje vanligvis. Og jeg hadde ikke en gang drukket så mye. Jeg er fult klar over det selv at det er idiotisk, så trenger ikke å høre det fra alle andre også.. Måtte bare få luftet tankene litt.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 De kan faktisk ikke bevise at det var deg, det holder ikke at de tror!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 TS her: Jeg vet det. Men for to år siden, så var det jo store oppslag om at de tok fra folk lappen, for de TRODDE at de kom til å fyllekjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå