Gjest Stressa!! Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Hjelp.... Mine foreldre har 25 års bryllupsdag i dag. Skal på middagsbesøk i ettermiddag. Har ikke fått fiksa presang ennå Noen som har forslag?? Tenkte på noe snålt som kan minne om denne dagen. Husk at jeg ikke har så god tid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Har de sølvtøy? Kanskje en litt kjedelig gave... men kommer ikke på noe annet lurt. Det er i alle fall varig (hvis du er riktig heldig rekker du kanskje få en inngravering på også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Kommer ikke på noe som minner om dagen, men hva med revybilletter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Siden 25 år er sølv kjøpte jeg og søstrene mine kakespade i sølv til våre foreldre på 25 års dagen. Det skal sies at de (dvs mamma) samler på telesølv og at de har fått skjeer også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 sølvtøy og den slags skrot har de sansynligvis nok av fra før.. eller så vil de ikke ha det.. billetter til konserter/revyer, flybilletter, reisegaverkort osv er mye mer "levende" gaver.. oppmuntre dem til å komme seg ut i verdne og nyte hverandre osv.. ikke gi dem ennå mer støvsamlende og gammelmodig skrot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 sølvtøy og den slags skrot har de sansynligvis nok av fra før.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 :o jaa.. jeg er 24 og har alt 7 teskjeer i sølv.. dvs allerede nå alt for mye.. synes denslags skapfyll er bare tull.. opplevelser er sååå mye mer verd..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 Litt sent nå, men jeg og min søster skal gi moren og faren vår en stor fest. De har 25 års bryllupsdag om litt over et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 jaa.. jeg er 24 og har alt 7 teskjeer i sølv.. dvs allerede nå alt for mye.. synes denslags skapfyll er bare tull.. opplevelser er sååå mye mer verd..!! Hele syv teskjeer og det er for mye!! Jaja du har vel ikke så mange venner som besøker deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 Hele syv teskjeer og det er for mye!! Jaja du har vel ikke så mange venner som besøker deg da hva har venner med sølvteskjeer å gjøre??? tror du at man lokker til seg venner med å ha teskjerer i sølv?? jeg tror mer på vennskap gjennom OPPLEVELSER!! ting er bare ting.. og noe stort mer unyttig ting enn sølvtøy kan jeg knapt tenke meg.. det må pusses og tas vare på og koster en formue.. og for hva? det ser jo ikke pener ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 18. november 2003 #11 Del Skrevet 18. november 2003 Går jo ann å ha andre skjeer enn sølvskjeer man bruker da vet du Tex. Har ofte venner på besøk jeg, men har ikke ei sølvskje, og ikke ønsker jeg meg det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sint Skrevet 18. november 2003 #12 Del Skrevet 18. november 2003 Jaja du har vel ikke så mange venner som besøker deg da Hvorfor skal du gå til personangrep hver jæv*a gang noen ikke liker det samme som deg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #13 Del Skrevet 18. november 2003 Registrer deg så skal jeg kommentere usaklighetene dine. I mellomtida får du bli voksen, så kanskje du innser enkelte ting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #14 Del Skrevet 18. november 2003 25 roser? Et forstørret bilde? (Går an å få gjort det på timen.) Et gavekort på middag, teater, hotellopphold, hva som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sint Skrevet 18. november 2003 #15 Del Skrevet 18. november 2003 Registrer deg så skal jeg kommentere usaklighetene dine. I mellomtida får du bli voksen' date=' så kanskje du innser enkelte ting.....[/quote'] Vi er to ulike gjester. Du får til helv*te bli voksen selv, det er du som kaller henne vennelør fordi hun ikke liker sølvtøy. Det er du som begynte å være usaklig og jeg tar igjen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #16 Del Skrevet 18. november 2003 Registrer deg så skal jeg kommentere usaklighetene dine. I mellomtida får du bli voksen' date=' så kanskje du innser enkelte ting.....[/quote'] når man blir voksen så innser man viktigheten av sølvtøy?? da tror jeg virkelig at jeg foretrekker å ikke blir voksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #17 Del Skrevet 18. november 2003 Registrer deg så skal jeg kommentere usaklighetene dine. I mellomtida får du bli voksen' date=' så kanskje du innser enkelte ting.....[/quote'] Innser hva? At sølvtøy er det store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 18. november 2003 #18 Del Skrevet 18. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sint Skrevet 18. november 2003 #19 Del Skrevet 18. november 2003 Da besteforeldrene mine hadde 50 års bryllupsdag' date=' laget jeg og mamma en bukett til mormor, helt lik brudebuketten hun hadde i bryllupet sitt for 50 år siden. Man kan få proffer til å binde buketten, men vi tok sjansen på å gjøre det selv siden mamma har gått på flere blomsterbindingskurs og vi hadde et veldig godt foto av buketten. Den ble kjempefin (om jeg skal si det selv) og mormor ble glad [/quote'] Det var en flott gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #20 Del Skrevet 18. november 2003 nydelig gave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå