Gå til innhold

Noen som selger/ har solgt Tupperware her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat meldt meg inn i Tupperware og har en del spørsmål til dere som er eller har vært Tupperware-konsulenter.. håper noen vil ta seg tid til å hjelpe meg litt:)

-Hvor lang tid tar det fra man melder seg inn, til startbagen kommer i posten? Kan man starte å selge med en gang da?

-Jeg fikk beskjedl om at det skulle følge med 25 kataloger i startpakken, men synes det var litt lite hvis man skal dele ut til dem man kjenner, og i tillegg til alle gjester på party.

Kan jeg bestille flere? Koster de noe?

-Hvordan fungerer det når jeg skal bestille varer? Må de betales med kort som i en nettbutikk, eller får man faktura med varene?

-Ser at noen ganger er det gratis gaver til alle gjester på party, f.eks drikkeflaske.

Må jeg kjøpe inn et stort lager med flasker den uka da? Jeg aner jo ikke hvor mange gjester som kommer på et evt. party..

Eller får de gavene i etterkant? Det blir jo veldig dyrt og unødvendig å kjøpe maange på forhånd, og veeldig mye styr hvis man skal bestille de etter partyet. Skal jeg liksom kjøre rundt og levere gaver til alle gjestene i etterkant, til og med de som ikke har handlet noe? Skjønner ikke helt det der..

-Hvordan skaffer jeg kunder? Vet at det ikke er lov til å reklamere, men er det lov å henge opp lapper i butikker, eller legge lapper i postkasser?

Er det lett få kunder/ mange som tar kontakt? (Jeg bor i en litt over middels stor by)

-Ca hvor mye tjener man på et gjennomsnittlig party?

Blir veldig takknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Du kan starte å selge med en gang du får startbagen.

Du må kjøpe inn kataloger etterhvert, men de koster ikke mye, som jeg kan komme på i allfall.

Du vil få en faktura sammen med de bestilte varene.

Gavene setter du også på bestillingen sammen med de andre varene, så de får dem i etterkant.

Etter det jeg vet så er det ikke lov å henge opp plakater i butikker eller legge det i postkasser. jeg vil anbefale deg å starte med å ha demoer hos dine nærmeste og deretter vil kundeomkretsen øke etterhvert som du har flere demoer.

Det kommer helt an på hvor lett det er å skaffe kunder, før jul er d f.eks kjempeenkelt, samme før sommeren også. men det varierer vedig, det er derfor greit å skaffe seg noen faste kunder, så kan du f.eks sende en sms til de når du skal sende inn en bestilling og høre om det er noe de skal ha.

Når jeg solgte Tupperware, så tjente jeg 28 % av det jeg solgte på hver demo. vet ikke om det er samme prosentandelen nå.

Jeg vil ønske deg lykke til :) (ble kanskje et noe uryddig svar) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje undersøke litt før du slenger ut en slik kommentar.

Er ikke sikkert dette er hennes primære jobb. Da jeg var Tupperware-konsulent gikk jeg på skole, jobbet i klesbutikk og hadde dette som en jobb nummer 2...

Dessuten er det å selge Tupperware en fin jobb der du kommer i kontakt med mange hyggelige mennesker, du får mange bonuser, du bestemmer din egen arbeidstid og du kan tjene ganske så bra på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Dytter litt på denne tråden igjen. Er det flere som kunne tenke seg å dele av sine erfaringer som Tupperware-konsulent? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...