Gå til innhold

Samsonite koffert med 2 eller 4 hjul

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal kjøpe meg ny koffert, har lyst til å velge noe fra Samsonite i prisklassen 1500-2000. Har sett noen rosa som er fine, men lurer på om dette er en dum farge å velge? Blir det veldig fort skittent? Og hva er best av koffert med 2 hjul eller 4 hjul? Jeg ser at mange av koffertene i dag kommer med 4 hjul, og lurer på om det er veldig praktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire hjul er praktisk, den beveger seg alle veier og du kan trille den stående. Du slipper å tilte den. Noe som gjør det lettere å trille den.

Rosa vil bli skittent, men tenker at da ser du den rimelig lett på bagasjebåndet på flyplassen f.eks.

JEg har en rød samsonite med fire hjul. Storfornøyd :)

Endret av Dermika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Dermika her.

Selv forsto jeg ikke fordelen med fire hjul før jeg selv skaffet meg det, - og det er virkelig gull! Generelt er det ok med en farge som skiller seg litt ut, og skitne blir jo alle kofferter. Bedre med en rosa og skitten koffert, enn å måtte løfte fire svarte kofferter av bagasjebåndet før man finner sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som har koffert med 4 hjul: hvordan fungerer det å trille en slik koffert utendørs hvor det er skiftende underlag? Kan man trille den bare på to av hjulene, eller er dette litt knotete? Har prøvd på dette i butikken, men fikk det liksom ikke helt til :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe fornøyd med min rosa samsonite koffert! Har hatt min i 3 år nå og den er brukt mye. Den har heller ikke blitt noe spesiellt skitten enda.. Et par svarte striper men de har jeg bare vasket bort :) Fire hjul er kjempe praktisk, slipper å slepe den etter deg, den ruller bare med! (kjempe praktisk når du er på store flyplasser og må gå lengre strekninger). Er fullt mulig å trille den på to hjul også, det er ikke noe knotete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan trille den som en vanlig koffert med to hjul. Er jo bare å legge den, slik du ville gjort med en annen koffert.

jeg har trilla min på gress, jord, grus og asfalt. For meg har det aldri bydt på problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er enig. elsker fire hjul, trodde ikke jeg hadde bruk for det, men joda :) rosa ville jeg ikke valgt hvis det er for å skille seg ut. det svømmer jo over emd rosa kofforter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg digger virkelig kofferter med fire hjul! Og en farge som vises er virkelig praktisk, den vises godt på rullebåndet og ingen vil tørre å stjele eller bryte den opp når de heller kan ta en mer anonym koffert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...