Gå til innhold

Ingen nytelse av sex


Gjest Meg

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 som begynner å bli nærmest desperat etter en løsning på et ganske intimt problem.

For snart to år siden fikk jeg min første kjæreste (sein, jada) og hadde sex for første gang (sein igjen, jada). Jeg var trang som rakkern, han var mer enn stor nok. Det endte med at vi måtte prøve tre ganger før vi fikk det til sånn nogenlunde. For meg var det vondt i hvert fall de første månedene. Ikke ble det bedre av at vi bor langt unna hverandre, og kanskje har sex toppen ti ganger i måneden.

Nok om det. Problemet er at det finnes ikke godt for meg. Jeg har tenkt som så at så fort det slutter å være vondt, vil det etter hvert bli godt. Men slik er det ikke. Nå har vi smertefri sex så å si hver gang, men for meg er det ingen fysisk nytelse med i bildet. Jeg kjenner ham veldig godt inni meg, men det er mer en voldsom følelse av å bli fylt enn at det er godt.

Hvis han prøver å stimulere meg utvendig blir jeg øm nesten med en gang, spesielt om han er inni meg samtidig. Av og til en sjelden gang kan det være godt med ytre stimulans, noen ganger har jeg også kommet av dette, men jeg ser ikke noe mønster i hva som gjør det godt og ikke.

Uansett er det det vaginale som er problemet for meg. Hvorfor kjennes det ikke godt ut, og hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

hvis dette er din første partner, så regner jeg med at du også har veldig liten erfaring med hva du liker. sex blir altid bedre når du og partneren kjenner hverandre godt, og du kan si til partneren hva du liker og ikke liker. men siden du kanksje ikke helt vet hva du liker enda (?)- så blir det heller vanskelig!

det kan være jeg tar fullstendig feil, men jeg fikk inntrykk av at du aldri onanerer? gjør du det, så er det nok lettere for deg og finne ut hva du liker, som du da kan informere kjøæresten din om, som da igjen gjør det deiligere for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke noe, det er problemet :b

Jeg glemte visst å nevne at joda, jeg har onanert en hel del. Ikke noe vaginalt, altså, men begynte tidlig med andre greier. Men det er det vaginale jeg ikke får dreisen på, og jeg synes det er rart at jeg ikke kjenner noe nytelse der inne.

Nå har sex blitt så kjedelig for meg at jeg knapt ofrer det en tanke lenger, og sånn vil jeg jo ikke ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...