Gå til innhold

Våt.. kniping..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes jeg blir aaltfor våt under sex. Så vått at jeg mister litt følelsen... Og lurer såklart på om typen og synes det, kan jo ikke skjønne annet.

Men han sier at bare er rådeilig, og spesielt i en stilling kommer han fort som rakkern når jeg er så våt. Så vi må styre unna den, hvis vi vil han skal vare en stund...

Hvordan vet man om man gjør knipeøvelser rett? Hvor mye skal man starte med, når trappe opp, hvor lenge før man ser resultater?

Er det fare for å overtrene så man får problemer med å holde seg når man må tisse? Er så redd for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jeg blir aaltfor våt under sex. Så vått at jeg mister litt følelsen... Og lurer såklart på om typen og synes det, kan jo ikke skjønne annet.

Men han sier at bare er rådeilig, og spesielt i en stilling kommer han fort som rakkern når jeg er så våt. Så vi må styre unna den, hvis vi vil han skal vare en stund...

Hvordan vet man om man gjør knipeøvelser rett? Hvor mye skal man starte med, når trappe opp, hvor lenge før man ser resultater?

Er det fare for å overtrene så man får problemer med å holde seg når man må tisse? Er så redd for det.

Du kan få typen til å legge beina dine oppå skuldrene/rundt halsen sin, samtidig som han sitter på huk og knuller deg. Da blir det trangt.

http://www.sexinfo101.com/sp_deepstick.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Er det ekstremt vått, så hjelper det nesten ikke om du ikke har ekstremt stramme muskler. Det er kanskje litt turnoff, men det enkleste er bare å ha en håndduk lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...