Gå til innhold

Glamour eller I gode og onde dager?


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Days of Our Lives mener jeg er best... Uansett har jeg ikke tid til å følge med, så jeg ser det en sjelden gang(men går ikke glipp av det store, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg velger også heller Day of our lives fremfor Glamour.

Herregud Det finnes vel ikke den Forrestermann hun der Brooke ikke har vært gift med!

Det må vel i tilfelle være sønnen det da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel i tilfelle være sønnen det da :hoho:

Hah, bare vent så skal du se, han er sikkert forbyttet på sykehuset, og ikke sønnen hennes i det hele tatt, tvert i mot sønnen til Erik og hushjelpa, slik at Brooke kan få giftet seg med han også..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg slutter tidlig på skolen og får tid til å se så velger jeg helt klart i gode og onde dager! Ser det sjelden, men føler ikke jeg går glipp av så mye! :)

Det går svært treigt med sånne serier selv om barna vokser i rekordfart! Merkelig det der.... Er vel kanskje sånn det skal være.... :D

Men det er ingen god serie og jeg er ikke hekta og godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett Days of our Lives - men jada - har sett Glamour. Nå er jeg sykemeldt, så da har jeg sett et par episoder og er staid fascinert av at av barn som ble omtrent født sånn omtrent samtidig så er noen igang med egen familie og barn mens andre fortsatt er små... og de voksne eldes aldri.

Og nå er Taylor død. Som kom inn som en vind som en ung verdensfremtredende forsker på akkurat den krefttypen Caroline hadde og etterhvert som behovene meldte seg ble verdensfremtredende psykiater. I går døde hun og så ikke ut som hun var mer enn 30 år... og hun kom inn i serien da Brooke sine unger var babyer. Nå har de barn selv... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...