Gjest Marianne Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Skrev et innlegg her for en tid tilbake http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=570816&st=0&p=9404399&#entry9404399 Lurte litt på å starte i sommeferien med først litt massarsje og så trening med instruktør for å komme i gang. Men er jo altid lurt å starte i riktig ende så en ikke får problem senere... Derfor ringte jeg NAV nå for å melde fra at jeg ønsker å gå for opptrening på helsestudio /privat. (å både gå til vanlig fysioterapi + helsestudio blir både for dyrt, slitsomt og for mye rot.) NAV har vert veldig nøye på at jeg skal informere dem om endringer siden oppfølging ellers (lege/arbeid) har vært elendig fra dag 1. Det har spart meg for mange problemer opp gjennom årene. Selvfølgelig var saksbehandler på ferie. Den vikaren jeg pratet med hørtes rimelig firkantet. Til min ovveraskelse mente han jeg MÅTTE ha offentlig behandling som legen godkjente, for å fortsatt kunne få AAP penger ? Prøvde få tak i legen etterpå, men selvfølglig var jo også legen på ferie. Burde jo være bare positivt om folk gjør det de kan for å komme seg raskere ut i jobben igjen. Det blir nok dyrt nok som det er å betale all behandlingen selv, det vil tære mye på budsjettet. Men å risikere å miste AAP i tillegg om en velger noe annet enn en offentlig behandling som IKKE vil få en i jobb igjen, blir jo helt feil etter min mening.. Er det noen her som har vert borte i et lignende problem ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå