Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

sokkene da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tror jeg gjør det! :)

Skrevet (endret)

Jeg har beholdt de noen ganger på, mens andre ganger har jeg tatt de av meg :)

Endret av Lillemeg22
Gjest MrsTux
Skrevet

Nei, foretrekker å ta av meg minst mulig...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og so har eg alltid på meg en tunika eller ei lang t-skjorte, sånn at eg slipper å gå med buska på utstilling på vei til og frå stolen :fnise:

Et tips eg fekk med storesysta mi som eg er VELDIG glad for! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger har jeg beholdt de på og andre ganger har jeg tatt de av.

Skrevet

Nei, tar ikke av meg mer enn det som er absolutt nødvendig. Velger også ofte kjole/skjørt slik at jeg slipper å føle meg så naken.

AnonymBruker
Skrevet

Hihi jeg husker at jeg tok de av en gang, ble dritflau.

Jeg tar de ikke av meg (bortsett fra den ene gangen), og pleier også å ha på meg lange sokker eller leggvarmere om vinteren. Så bruker jeg en lang topp/singlet slik at jeg føler meg minst mulig avkledd. De lange sokkene/leggvarmerene har jeg under buksa så det er ingen andre som ser de til vanlig altså ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg tar av meg minst mulig. Har også en tunika eller et skjørt på meg så jeg slipper å gå med rumpa bar til og fra stolen.

Skrevet

Gynekologen skal jo ikke kikke mellom tærne!?

Har jeg seriøst tilfelle av tåfis så kan jeg finne på å ta de av. Men går oftest i kjole og strømpebukse, eller sokkeløs, så sjeldent noe jeg trenger å tenke på.

Skrevet

Nei, jeg tar bare med meg et bilde av lillejosefine også..:P så slipper jeg hele avkledningen! :P

• Liker 1
Skrevet
:ler: Det husker jeg faktisk ikke. De to siste gangene jeg har vært på GU så har det vært midt på sommeren og da går jeg uansett barbeint i skoene. Men tror muligens jeg gjorde det da jeg hadde "vinter-GU" ja :klø: . Tror jeg ville følte meg ekstra dum med kombinasjonen "stumpen bar" og "sokker på."
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Var på GU i dag, og fortalte legen min at mange kvinner lurer fælt på om man skal ta av sokkene eller ikke, han syntes det var veldig festlig, og kunne fortelle at han aldri har sjenket det en tanke. Men - han blir i blant litt brydd når folk kler av seg absolutt ALT (splitter naken) før de setter seg i GU-stolen. :fnise:

Tenkte jeg måtte lete opp denne tråden og dele det med dere ;)

Skrevet

Jeg beholder sokkene på ;)

Er det noen som kler av seg ALT?? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Var på GU i dag, og fortalte legen min at mange kvinner lurer fælt på om man skal ta av sokkene eller ikke, han syntes det var veldig festlig, og kunne fortelle at han aldri har sjenket det en tanke. Men - han blir i blant litt brydd når folk kler av seg absolutt ALT (splitter naken) før de setter seg i GU-stolen. :fnise:

Tenkte jeg måtte lete opp denne tråden og dele det med dere ;)

Åååååå! Det lurer jeg på om jeg skal gjøre :ler:

Kunne faktisk følt det som jeg fikk et "overtak" om gynekologen ble brydd, og det trengs i en sådan stund.

• Liker 2
Skrevet

Gynekologen skal jo ikke kikke mellom tærne!?

Jo, mellom stortærne i det minste. :fnise:

Jeg beholder sokkene på, og har ellers på meg noe som dekker underlivet når jeg går til og fra stolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...