momo Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Lurer å om det er noen som har vært i Mallorca i mars, og vet hvor kaldt eller varmt det er rundt disse tider. Og hva gjorde dere der da? :D :D
chimp Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Har vært i Palma by på Mallorca i bynelsen av april, og det var forholdsvis kjølig deler av tiden. Været et ganske ustabilt på den tiden, så vi var glad vi var i en by hvor d var masser av ting å se og gjøre! Vi hadde en fin tur bortsett fra at jeg ble matforgiftet og holdt på å bli kjørt ned da jeg var i vill og panikkaktig fart til nærmeste toalett!!!
Nøste Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Vi har vært i mallorca i slutten av april det var veldig varmt da men det kan jo variere litt da . Men vet ikke helt som det er i mars .
Gjest Poirot Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Var der i påsken i år (slutten av april). Må ha jakke om kvelden, men går greit med t-skjorte om dagen. En god del overskyet, kaldt vann. Men veldig grønt og fint.
marre Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Hei Jeg har bodd på Mallorca ... er KALDT i mars... ihvertfall hvis du søker sommer ... er som en kald norsk vår
Gjest Cruella Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Har vært der i april, holdt på å fryse ihjel, hadde fleecejakker på... Brrrrrr.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå