Gå til innhold

Menn med liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært flau over at jeg har under gjennomsnittet penislengde/bredde, men har ettervært sluttet å se problemet med det. Det er faktisk værre å ha for stor, det kan du ikke gjøre noe med. Har du for liten/ kjæresten din synes du har for liten så kan du jo bare kjøpe noe som dette http://www.kondomeriet.no/produkt/hollow-strap-on-vibrator-xl/23316033. Og vips problemet er løst ^^.

Hva synes dere, er dette noe som menn med under gjennomsnittet penistørrelse kunne bruke, eller blir det for sært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lenge vært flau over at jeg har under gjennomsnittet penislengde/bredde, men har ettervært sluttet å se problemet med det. Det er faktisk værre å ha for stor, det kan du ikke gjøre noe med. Har du for liten/ kjæresten din synes du har for liten så kan du jo bare kjøpe noe som dette http://www.kondomeriet.no/produkt/hollow-strap-on-vibrator-xl/23316033. Og vips problemet er løst ^^.

Hva synes dere, er dette noe som menn med under gjennomsnittet penistørrelse kunne bruke, eller blir det for sært?

Jeg fikk ikke opp linken din så jeg fikk ikke sett hva du mente...

Men, jeg vil bare si til deg at du ikke skal være flau over penisen din!

Jeg har hatt sex med mange men og tro det eller ei det er han som hadde den minste som har gitt meg den beste orgasmen ever!!

Mange vil sikker mene at størrelsen betyr noe men for meg så er det hvordan man bruker det man har som har alt og si!!

Er du god på oral og god med hendene/fingrene så er mye gjort. Og om du liker anal sex og møter en som meg som elsker det så tro meg, da er det gull verdt å ikke ha for stor penis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er generelt veldig opptatt av penis, så jeg er slett ikke så overrasket at de fleste som er usikker på sin, vil søke litt svar på et forum der ingen vet hvem de er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...