AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg hadde tannlegetime kl 13:00 i dag, og fikk beskjed om at alt var i orden etter den var ute. nå er kl 21:00 og jeg blør fortsatt. Jeg føler det er mye blod når jeg spytter ut - og jeg føler jeg må spytte ganske ofte.. det er jo selvsagt spytt blandet med blod.. Men er det normalt at jeg blør fortsatt eller?? Føler det ikke har roet seg noe særlig etter jeg trakk den..
C-girl Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Da jeg trakk mine visdomstenner blødde jeg til dagen etter.. Men har du ikke fått noen sånne små kompresser som du skal legge på såret for å få det til å slutte å blø? Er ikke farlig å blø, det slutter nok i løpet av natten. Evnt får du kontakte tannlegen din i morgen dersom det ikke har sluttet.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Da jeg trakk mine visdomstenner blødde jeg til dagen etter.. Men har du ikke fått noen sånne små kompresser som du skal legge på såret for å få det til å slutte å blø? Er ikke farlig å blø, det slutter nok i løpet av natten. Evnt får du kontakte tannlegen din i morgen dersom det ikke har sluttet. Det fikk jeg, men jeg fikk bare en pakke med to kompresser i - dem er brukt for lenge siden! Jeg søkte på nettet og fant mange som spurte om 3 timer var lenge å blø etter å ha trukket, derfor ble jeg smålig nervøs. Men da er vel alt i orden!
Gjest tannfeen Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Jeg trakk et par visdomstenner nå nylig. Etter den ene ble det sydd å da blødde det bare noen timer, men den andre ble ikke sydd og da blødde jeg av og på i 3 dager. Tror ikke det er unormalt, og det er ikke farlig. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå