Devana Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har kraftig tannlegeskrekk og er blitt tilbudt Vival hos tannlegen nå når jeg skal trekke visdomstannen min senere i juli. Noen med erfaringer? Blir man helt neddopet? Jeg tåler ikke medisiner så godt, så det skal ikke stort til.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Ta en Vival når du får tilbudet, men du bør ta den 20-30 min før behandlingen starter. Vet det er ganske vanlig å gi tilbud om det. Du blir ikke neddopet av det, men kroppen blir avslappet. Lykke til!
Devana Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2011 Ta en Vival når du får tilbudet, men du bør ta den 20-30 min før behandlingen starter. Vet det er ganske vanlig å gi tilbud om det. Du blir ikke neddopet av det, men kroppen blir avslappet. Lykke til! Takk for svar. Jeg måtte komme innom 40 minutter før tiden fikk jeg beskjed om for å få pillen. Jeg er bare så redd for å "miste kontrollen" over meg selv på en måte. Jeg fikk beroligende på sykehuset når jeg var inne til en smertefull undersøkelse og da ble jeg helt "borte", husket så vidt hva som hadde skjedd og det var litt guffent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå