Gå til innhold

Urinrørsstriktur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har nettopp fått utført en urinrørsstriktur (operasjon i urinrøret). Vi hadde nettopp sex, tre uker etter inngrepet, og han har fått djevelsk vondt etterpå.

Er det noen som har erfaring med liknende og vet hvor lang tid det tar før man ikke får smerter lenger? (legen vet det sikkert, og han skal ringe dit i morgen - men håpet på "hurtigsvar" her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kjæresten min har nettopp fått utført en urinrørsstriktur (operasjon i urinrøret). Vi hadde nettopp sex, tre uker etter inngrepet, og han har fått djevelsk vondt etterpå.

Er det noen som har erfaring med liknende og vet hvor lang tid det tar før man ikke får smerter lenger? (legen vet det sikkert, og han skal ringe dit i morgen - men håpet på "hurtigsvar" her)

En som får fjernet forhud kan ha smerter i opp til 3 måneder+ etterpå, så hvordan det da blir når man har operert inne i penis/ urinrøret det vet jeg ikke.

Men jeg vil tro det kan ta lang tid å komme seg.

Tre uker er nok ikke mye. Da har vel bare stingene rukket å løse seg opp og såret lukke seg?

Så det blir voldsomt å gå på med sex i første omgang, før vevet får hentet seg inn og styrket seg.

Hva sa legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...