lucet Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 I september i fjor mistet vår lille by 4 gode mennesker. Selv mistet jeg 4 venner, og en av dem var i tillegg nær familie. Jeg husker ikke mye fra denne perioden, men en ting jeg husker og som jeg lurer fælt på er dette: går det an å gråte seg tom? Altså, at det ikke er flere tårer igjen. Vi stod ved ulykkesstedet hvor vi la ned blomster, hadde minnestund osv. Jeg husker at ei god venninne holdt rundt meg. Jeg gråt masse, og etterhvert merket jeg at det ikke kom noen tårer selvom jeg fremdeles gråt. Hvordan er dette mulig? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Uff, så vondt for deg! Føler med deg! Som svar på spørsmålet ditt, ja det kan man.. Gjort det flere ganger selv..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 ja, gjort det selv da pappa døde..kondolerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayla Skrevet 8. juli 2011 #4 Del Skrevet 8. juli 2011 Huff da.. Kondulerer. Jeg var også tom for tårer i begravelsen til min bror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå