Gå til innhold

Orgasme på ONS


Gjest ONS

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at damene får orgasme på ons, hva er det som gjør at dere kommer (slikking,puling, annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får aldri de første gangene med ny person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Jeg får som oftest uansett.

Kan gå litt treigere med mye alkohol i blodet da.

Kommer ikke så lett av bare slikking, da må han være grisegod, men av fingring eller puling så er det ikke noe kunststykke å gi meg orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Er det vanlig at damene får orgasme på ons, hva er det som gjør at dere kommer (slikking,puling, annet)

Kommer an på formen . Med for mye alkohol i blodet er svaret NEI , ingen orgasme men deiliog likevell . Kanskje nært klimax og ligger oppunder klimax i lang tid og nyter akten , men bikker ikke over kanten . Dette er på ONS jeg annser som " deilige " og ganske vellykkede likevell .Da nytelsen og kåtheten var sterk likevell .

Som litt mer edru ,JA , mye lettere å komme , selv første gang med ny fyr . Men ofte uteblir orgasmen første gangen , kommer an på fyren , om han holder lenge eller ikke eller er GODT utstyrt . Mye lettere å komme da . Men har hendt at jeg kommer også .Men da har vi vært en god match , fysisk og utholdenhertsmessig .

Men med fast partner kommer jeg 99 % av gangene : ) Så sex med en man kjenner er selvfølgelig best å satse på . Dersom orgasme er målet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 17 seksualpartnere på seks år, har jeg aldri fått orgasme ved ONS eller med kjæreste. Er snart 22, og vil tro at orgasme for meg uteblir ved sex for alltid, what so ever.. Funker fett alene da.. hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lett for å komme uten egen hjelp, og har aldri gjort det på ONS. Derimot tar jeg saken i egne hender og da kommer jeg alltid, helst samtidig som han tar meg. Når jeg kommer må jeg bare ha han inni meg.

Jeg synes dette fungerer fint, og har aldri fått klager på løsningen. ;)

Forresten, er det en dårlig ONS gjør jeg det ikke. Å komme er for meg en personlig greie som jeg ikke deler med andre med mindre stemningen er god nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Med 17 seksualpartnere på seks år, har jeg aldri fått orgasme ved ONS eller med kjæreste. Er snart 22, og vil tro at orgasme for meg uteblir ved sex for alltid, what so ever.. Funker fett alene da.. hvorfor er det sånn?

Neida . De gode nyhetene er at det blir enklere å oppnå vaginal orgasme for mange kvinner , ettersom de blir litt eldre . Hvorfor vet jeg ikke , men DET SKJER noe med kroppen når man blir eldre . Man blir raskere tennt , tenker mer på sex ,får mye sterkere sexlyst og blir rett og slett bare mer følsom med årene . Spesielt rundt 27 - 30 års alderen kan mange kvinner merke at de blir hetere og hetere . Og de nyter sex veldig .

Men å ha 17 PARTNERE på bare 6 år , er ikke sunt eller bra . Er bedre og lettere å gi seg helt hen til en man kjenner og stoler 100 % på , enn på en helt fremmend person i fylla . Man skal være ganske erfaren og moden for det , for å få den ultimate nytelse av sex under slike omstendigheter .Ikke å anbefale for de yngste jentene . Mer ok at voksne damer gjør det . For disse har en SOLID sexuell bakgrunn og erfaring og takler nok dette mye bedre psykisk og fysisk . Tror jeg . Jo yngre og jo mer usikker man er ( noe man ofte er som UNG ) Jo viktigere er trygge stabile relasjoner og forhold , for å kunne nyte sex fult ut . Og utvikle et godt og trygt sexliv , bør gjøres som ung , men sammens med en god partner du kjenner og stoler på , og føler full tillitt til . Da vil du nyte sexen mye bedre også . Som UNG er dette kjempeviktig .

For oss eldre ... litt mindre viktig .Da vi er litt mer selvsikkre og tykkhudet med alderen .Og har en styrke og trygghet og erfaring en ung kvinne ikke kan konkurrere med ....INNSE DET ! Kvinnens sexuelle " toppalder " kommer senere enn mannens ...Så du får GLEDE deg til bedre sex som eldre og mer moden kvinne : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...