Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant denne edderkoppen på huset i går. Har aldri sett noe sånt før...

Det var bilde i avisa i dag, av en slik. Og spørsmål om hva det er slags type. En leser hadde svart at det kunne være krabbeedderkopp. Jeg googlet, og kroppen ser jo lik ut.. men ikke fargen.

14mdls5.jpg

Hva tror dere?

Og det "reiret" der... er det et reir med egg i eller noe slikt? Fysj...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en av disse vanlige "blomster"edderkoppene. De skifter farge etter hvilken blomst de sitter i. Og de kan også forville seg opp på husveggen og lage spindelvev der.

Du får se om den skifter farge. Uansett så er den helt ufarlig. Selvom reiret er barn, ja.

Skrevet

En sånn grøssende skapning har jeg og sett :) Første gangen jeg har sett en lysende grønn edderkopp, men den er ihvertfall bedre enn husedderkoppen... *grøss*

Gjest Fable
Skrevet

Så pen den var !

Her har jeg bare sett grønne med rød/oransj bakdel.

Skrevet

Det kan være en av disse vanlige "blomster"edderkoppene. De skifter farge etter hvilken blomst de sitter i. Og de kan også forville seg opp på husveggen og lage spindelvev der.

Du får se om den skifter farge. Uansett så er den helt ufarlig. Selvom reiret er barn, ja.

Den satt der i dag og, og var fortsatt grønn :P

AnonymBruker
Skrevet

Den satt der i dag og, og var fortsatt grønn :P

Jeg tenker at siden egg-posen er lime, så forblir den nok lime selve edderkoppen også.

Skrevet

Jeg tror den var dau... den satt på akkurat samme plass i dag, (og alle de andre gangene jeg har vært ute og kikket på den:p), og reagerte ikke når jeg blåste på den, og pirket borti :s

AnonymBruker
Skrevet

Visst den er død, så får du det hvertfall travelt når barna kommer :ler:

Skrevet

Jeg får grøssninger her. Har aldri sett en slik før, men tror jeg hadde død litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...