Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kraftig forkjøla. Feber i nesten 40, hosteanfall, nyseanfall, verk i kroppen, øreverk, pottetett nese som renner konstant etc. Nesespray og saltvannspray fungerer ikke, noe som gjør at jeg blir enda mer sliten enn det jeg er. Sover ikke om natten fordi at jeg er så tett. Spise klarer jeg omtrent ikke, fordi at jeg hoster så mye og halsen er så sår. Har drukket nesten tre liter med væske idag (vann, te, juice, farris, iste), men har spist svært lite. To knekkebrød, en bit av en baguett og to skjeer med suppe. Er det noe jeg kan gjøre for å bli fortere frisk? Tips tas i mot med stor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager meg te på ingefær, chili, hvitløk, hele pepper, honning og sitron når jeg er syk. (har jeg ikke alle disse tingene, bruker jeg det jeg har). Smaker ganske godt og har tro på at det hjelper meg i allefall :) Også det vanlige: Bruk tykke sokker på bena, ikke fryse. For sår hals syns jeg det lindrer med is. Siden vaniljeis kan være slimdannende kan du prøve sorbet. Det lindrer :)

Og: God bedring! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for det! :)

Det hørtes veldig godt ut! Har du en oppskrift? Ullsokker er på og jeg sitter nedpakket i pledd og puter i sofaen :fryser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...