Gå til innhold

Treningsapparat (kondisjon) på Sats


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å lese mens jeg trener, ikke glo på mtv: er det sånn hylle på tredemøller, ellipsemaskiner og slikt på Sats der jeg kan "hvile" en pocketbok på? Vanskelig hvis jeg må holde den å hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å lese mens jeg trener, ikke glo på mtv: er det sånn hylle på tredemøller, ellipsemaskiner og slikt på Sats der jeg kan "hvile" en pocketbok på? Vanskelig hvis jeg må holde den å hånda.

Hvis du klarer å lese bok mens du trener så trener du for lite intensivt.

Med mindre du trenger i 3-4 timer i strekk da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det på jobben hele tiden, folk som prater i telefon, ser på tv, leser et blad.. for å si det sånn, de trener IKKE like effektivt som de som fokuserer litt mer på treningen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Å se på tv trenger da overhodet ikke ha noe å si på hvor godt man trener/hvor intensiv treninga er.

Lesing blir noe annet, det hadde ikke jeg klart å gjøre samtidig som jeg trener f.eks. intervall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det på jobben hele tiden, folk som prater i telefon, ser på tv, leser et blad.. for å si det sånn, de trener IKKE like effektivt som de som fokuserer litt mer på treningen :sjenert:

Se på TV går greit, så lenge jeg ikke skal følge med på en komplisert handling.

Er utrolig kjedelig å løpe på tredemølle, eller sykle på rulle uten å ha noe å se på, men å lese bok. Dét går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

De jeg har løpt på har ikke hatt en egen hylle akkurat, men kan være at du kan hvile boka på tredemølla, men vet ikke om den holder seg oppe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...