Gå til innhold

hvordan vite om en person eksisterer eller ikke?


Silfen

Anbefalte innlegg

Det er en person som opererer på en annen nettside. Historien hennes er ganske dramatisk og har engajsert mange brukere av dette nettstedet.

Hun har oppgitt fullt navn, bosted og alder.

Ved søk i ulike fora, f.x. skattesidene da de var lagt ut, gjennom telefonkatalogen, på hennes og mannens navn, finner ikke der, hun sier de har internett hjemme så jeg antar de må ha telefon?

Hvor trolig er det at denne personen eksisterer? Er de søkemåtene man har pålitelige?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke snakk om spenning lille venn, det er snakk om at mange engasjerer seg stort i en person som etter min mening ikke eksisterer. Hadde jeg visst 100% at hun ikke gjør det, ville jeg sagt noe, men siden jeg ikke vet hvordan man 100% kan få vite det.....

Tenkte at det kanskje var noen oppegående mennesker her som hadde litt peil...altså ikke i din kategorti waco.....

Waco..er ikke det et sted i usa der den idioten drepte en hel bunch?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne... jeg synes du heller burde tatt det opp med vedkommende som legger ut alt disse dataen....

Men jeg tviler meget sterkt på om faktaene er sanne...for meg høres det rett og slett ut som svindel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Løvemamma icon_smile.gif

Om adressen hennes er sperret (noe som er usannsynlig siden hun gir ut så mye informasjon), så finner du ikke informasjon om henne på telefonkatalogen.no eller hos opplysningen.

Men du bør jo kunne finne informasjon om mannen hennes... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De personene du finner på skattesøket er vel alle som finnes i det norske folkeregistret så dersom ikke engang navnene finnes der er det vel lite sannsynlig at de eksisterer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...