Gå til innhold

Fantasi eller virkelighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min jobber sent, og kommer ikke hjem før i 12-01 tiden på natten. Mange kvelder er jeg kåt men trøtt, så jeg sovner før han kommer hjem, men i går natt var mannen min fantastisk.

Midt på natten, mens jeg lå og sov på magen, kjente jeg en varm hånd som smøg seg oppover låret og mot rumpa mi. Hånden kjentes som fløyel helt til den tok et kraftig tak i den ene rumpeballen min og ristet litt i den. Jeg var halvvåken og skjønte at dette var mannen min som kom for å gi meg det jeg trengte. Jeg lå rolig og ventet på mer. Den frekke hånden hans viste ingen nåde, og han stakk et par centimeter av en finger inn i rumpa mi og jukket litt forsiktig mens han kysset meg i bakhodet og pustet meg i øret. Jeg kunne ikke vente til han "kom videre" og var utolmodig mens han masserte klitten og ville heller ha mange fingre inn i fitta. Og det fikk jeg. Nå snudde jeg meg på rygg og han jukket meg hardt og lenge til jeg ble helt dyvåt og gal av kåthet. Samtidig som han jukket slikket, sugde og bet han meg i brystvortene til de ble helt nummen. Jeg kjente den harde pikken hans pulsere mot magen min.

Åh, han er så god, jeg blir helt på gråten bare med tanken. Jeg satte meg på alle fire, eller det vil si rumpa i været og hodet ned, og tok imot han da han trengte inn i meg. Herregud noe så godt. Han er stor og tok meg dypt og hardt. Jeg mister alle hemninger og banner og roper om hverandre. Mer, mer, hardere, ja!! Han øver seg på å vare lenger, og han stopper mens pikken er inne i meg. Slik ligger vi helt i ro mens kroppene dirrer og roper på mer. Etter noen minutter er han klar for dødsstøtet og han kjører pikken i meg dypt og hardt til jeg ikke klarer å holde igjen mer. Fitta "eksploderer" og jeg rykker til i en salig rytme mens jeg sakte begynner å slappe av. Han fortsetter å pule meg sakte og forsiktig mens vi begge ennå har rykninger. Han kysser meg, vått og hett og sier at han elsker meg. Og jeg elsker han. Tenk at vi kan ha det så godt, etter 13 år sammen og to barn.

JEG er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Hørtes veldig flott ut og høres slettes ikke ut som noen fantasi. Kanskje for noen, men denne historien er jo høyst reell.

Ja, du er heldig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Tenk at vi kan ha det så godt, etter 13 år sammen og to barn.

Kansje dette er noen av grunnene til at dere har det såpass fint, lengden på forholdet og barn er ofte kun et problem hvis fundamentet vakler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å gjøre meg kåt på denne måten når jeg ikke kan gjøre noe med det :nei: Fikk også enda mer lyst på en kjæreste nu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...