AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Nå har jeg endelig sluttet på p-pillene, etter å ha prøvd flere forskjellige merker. Samtlige har fungert dårlig på meg, med mye humørforandringer o.l. Så har jeg en venninne som heller ikke tålte p-piller, så hun byttet til plaster i stedet. Dette har funket utmerket for henne. Er det noen av dere KGere som har vært borti det samme? Eventuelt noen som går/har gått på plaster, og kan dele negative og positive sider? Lurer på om det sitter godt nok, om det er like trygt som piller osv.
Betty2 Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Går på plaster, har gjort det i snart 2 år. synes det er mye bedre enn pillen. er mindre humør syk nå enn før. opplevde litt brystspreng (om jeg kan kalle det for det) de første ukene, men det gikk over og har ikke hatt det siden. plasteret sitter godt, bare husk å varme det mellom hendene (gni hendene mot hvrandre med plastere i midten) før du setter det på, da sitter det ekstra godt. Når du skal ta på Bh, så er det greit å ta stroppen over plasteret (dersom du har det på overarmen) selv, slik at det ikke lirker opp plasteret. sitter greit til både dusjing og bading, men skal du bade hver dag, så vil det nok ramle av fortere, da setter du bare på et nytt på samme plassen. når det er på tide å bytte plasteret, er det greit å velge en ny plass, slik at det ikke står på samme plassen hele tiden. da ungår du lettere hud irritasjoner. og huden får seg en puste pause.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå