AaaaK Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hva er symptomene for urinveisinfeksjon? 2 ganger den siste uka (kun på morgenen) har jeg opplevd at det liksom svir litt nedentil. Det kommer etter jeg har vært på do, og varer i kanskje litt over en time. Det føles ut som jeg må tisse mer, men ingenting kommer. Det kan også beskrives som at selv om det føles ut som jeg må tisse mer, så et området så tømt og "tørt" at det nesten svir litt. Nei, jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Som jeg skrev så har det jo bare skjedd 2 ganger den siste uka, med 3/4 dagers mellomrom, og bare varer litt over en time. Endret 4. juli 2011 av Angie91
AaaaK Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2011 I tillegg så har jeg mellomblødning nå, fordi jeg hoppet over mensen sist gang. p-piller, vært på det lenge over 2 år.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Symptomer er det du beskriver. Svie ved vannlating, kjennes ut som man må tisse mer eller hele tiden. Det er det vanlige. I tillegg kan man ha smerter ved vannlating (tisse piggtråd), smerter nederst i magen (blæra), feber, føle seg dårlig og det kan komme blod. Det at du bare har kjent det et par ganger er nok fordi den "ligger på lur". Den kan bryte ut, eller den kan gå over av seg selv. Drikk masse vann, og helst noe surt som tranebærjuice e.l. Om det ikke bedrer seg eller blir verre så dra til legen. UVI kan gå oppover til nyrene og gi nyrebekkenbetennelse, noe som er svært smertefullt og ikke så heldig for nyrene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå