Gå til innhold

Jeg skal begynne å trene!

Hvor lenge tror du Væren holder ut på trening?  

1. 1. Hvor lenge tror du Væren holder ut på trening?

• 1 måned
      6
    • 2 måneder
      2
    • 6 måneder
      1
    • 1 år
      5
    • Resten av livet! Trening er ikke et prosjekt, men en livsstil!
      13

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare si det høyt, for det forplikter:

JEG SKAL ENDELIG BEGYNNE Å TRENE IGJEN!!! :hoppe:

Har bestilt prøvetime på et av byens treningssentre, og kan trene og svømme så ofte jeg vil - bortsett fra om natten! Håper jeg greier å holde ut mer enn 2 måneder nå, da... Jeg og en kollega skal gå sammen, så kanskje vi greier å dra hverandre!

Før har jeg bare trent aerobic og mage/rumpe/lår i sal, men nå blir det sykling og vekter og allslags moro! Har aldri prøvd treningsstudio før, og er veldig spent! :ler: Har litt dårlig pust og kranke knær, noe som gjorde at hopp og sprett ikke var noe for meg i lengden. Derfor håper jeg at jeg finner fram til et treningsopplegg som kan passe, og som er moro - også i lengden!

Nå skal orgasmehåndtakene reduseres før julebordssesongen og sydentur om 3 måneder, så her er det bare å sette i gang!

Gratulasjoner mottas nedenfor! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: Jeg har troen på deg, Væren, - jeg stemte på 1 år, men jeg tror du holder myyyyye lenger enn som så!

Gratulerer :blomst: , måtte energi, sprekhet og fast fisk komme din vei :ler: !

Spretten sau :tommelsmil: (jeg syntes i grunnen den der sauen er ganske så sprek da - går og går, -og går enda!)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gratulerer!

Lyst til å mase litt på meg også?

Når skal du trene neste gang? Så må jeg også trene litt... Så kan jeg pushe deg litt også? TREN NÅ, VÆREN! :lol:

Skrevet

Ja, litt gjensidig motivasjon er sikkert en god ting!

Jeg håper dette skal gå bra! Jeg er så drittlei akkurat nå, og har kommet til et punkt hvor det ikke er noen vei tilbake!

Da jeg fortalte Hr. Sau i ettermiddag at jeg hadde ringt og avtalt prøvetime, sa han: "Jeg ser at du har bestemt deg!" :D

Tren, Bjørnsdatter!!! Tren!!! :hoppe:

Takk for at du har tro på meg, Mie! :D

Skrevet

Du skulle jo hatt et alternativ som het 'Resten av livet', så derfor stemte jeg ikke......Håper da at du kommer til å trives såpass m treningen at du blir inspirert til å fortsette....utover det en året!!! Kommer du i god gjenge, vil du etterhvert oppdage at trening blir en avhengighetssak, kroppen din KREVER av deg at NÅ du ta deg en treningsøkt! Men for å komme dit kreves det at du liker treningen, kjenner merkbar forskjell på kondis og ser merkbar forskjell på fasthet og muligens vekttap etter ikke altfor lang tid. Kondisen er der du merker fortest bedring , magemusklene er også et takknemlig område å trene opp forresten; man ser fort resultater der også....

Også den deilige følelsen når man har tatt seg ganske godt ut på en treningsøkt! Personlig holder jeg en knapp på variert mosjon, selv om aerobics er det mest lystbetonte, plusser jeg på m vekttrening og step-trening.

Ønske deg lykke til!

Ikke gi opp nå da.....

Skrevet

Takk, chimp! Jeg har litt tro på at det skal gå bra nå! Må jo ha tro på det, ellers trenger jeg ikke å begynne en gang... :ler:

Skrevet

Du manglet et alternativ, vennen min - jeg har fikset det for deg. :hoppe:

Skrevet

Du er ikke sann!!! *klemmer vennen sin*

Men har du stemt Tusenfryd? :ler:

Skrevet

NÅ har jeg stemt vaffal...... :ler:... så nå er det bare å gå på m krum hals. Du kan ikke backe ut nå, etter å ha satt igang dette på KG vettu....Sikkert smart trekk forresten....... :wink:

Skrevet

Jeg har troen på Væren. Begynte selv igjen for 3 uker sider, etter flere måneder som støttemedlem ved et treningsenter. Har som sagt kommet igang igjen, og kommer nå rett fra en steinhard MRL, men guuuud så godt det føles etterpå. Så kom igjen, kan jeg, kan du.....

Go Væren

Skrevet

Jeg begynte i januar i år, etter flere år uten trening. Nå begynenr det å bli ok. Gikk ned 3 kg de første månedene, nå merker jeg ar kondisjon og styrke er bedre enn på mange år!

Bare ikke begynn for hardt, da er det lett å gi opp...

Lykke til!

Skrevet

Takk skal dere ha, for gode råd og for at dere har tro på meg!

Får nesten tro på meg selv, også jo!!! :D

Skal komme tilbake med oppdateringer etterhvert; dette får være en slags treningsdagbok - hjertelig velkommen alle sammen! Vi får være flinke til å støtte hverandre! Ikke sant? :wink:

Eneste jeg er redd for er at jeg ikke skal forstå hvordan vi bruker alle disse apparatene. Jeg er jo fullstendig GRØNN på det området! Kommer sikkert til å se helt idiot ut... :roll:

Skrevet

Bestill en innføringstime med en veileder. Det er helt vanlig, og ganske kjekt når man ikke har gjort slikt før.

Skrevet

Ground control to major tom, ground control to major tom

Take your protein pills and put your helmets on (?) :lol:

Kommer sikkert til å se helt idiot ut...  :roll:

Jepp. Du og alle de andre som ikke har brukt apparatene før. Enkelte apparater er umulig å håndtere feil. Mens andre igjen kan være et prakk.

Gjør som Poirot sier. Snakk med en veileder. Det er derfor de farter rundt der uansett, sånn at folk kan spørre hvis det er noe man lurer på. :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Væren, jeg var ute og løp i går kveld, nå må du stå på!

Skrevet

Så flott Væren, stå på!!

Jeg begynte selv og trene apperater for snart to år siden, hadde ikke tro på at det kunne være noe for meg. Men det er kjempegøy! :D Alle føler seg dumme i begynnelsen, men så snart du blir vant til øvelsene kan jeg love deg at det går over. Få en instruktør til å vise deg øvelsene og få satt opp et program.

Det som er viktig er variasjon slik at du ikke blir lei. Kombiner med timer i sal og få satt opp nytt program med nye øvelser med jevne mellomrom. Den store fordelen med apperat-trening er at du kan trene når det passer for deg istedet for at du må være der når den og den timen begynner.

Skrevet

Dette blir så bra så! Og trenger du oppmuntrende ord eller et tupp bak - så bare si fra. Er her for deg!

Gjest Dolphina
Skrevet

Hørtes ut som et bra sted der man kan både svømme og trene!

Det vil jeg å!!!

Skrevet

Jeg har kjempetro på deg, så jeg stemte Resten av livet uten å nøle!

:lol:

Detta fikser du, når du har satt deg mål, så gjennomfører du det!

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...