Gå til innhold

Dere som har kjøpt kinakjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har kjøpt "kinakjole", har de innebygd korsett? Jeg har en Maggie Sottero-kjole som jeg egentlig ikke er helt fornøyd med, så vurderer å kjøpe en ny. Men Maggie-kjolen sitter jo veldig godt på kroppen og holder alt inne og på plass, er dette tilfelle i de billige kopiene også? Har dere prøvd "ekte" kjoler også og kan sammenligne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kjole som ligner på en Maggie Sottero-kjole. Den sitter som støpt og er veldig fornøyd. Det er på en måte innebygd korsett ja.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Min sitter som støpt. Fikk sydame til å måle meg, for å være sikker på målene. Det var ikke innebygd korsett, men det ville jeg heller ikke ha. Den er veldig lik originalen, kan egentlig ikke sette fingeren på noe annerledes som jeg ikke ba om.. men originalen var kaaaanskje litt mer solid i brystpartiet..men det kan jo ha vært pga at originalen hadde korsett :P

Skrevet

Min Kinakjole fra Lightinthebox.com sitter som støpt.

Billig og superbra :)

Skrevet

Satt ganske godt når jeg fikk den ja, med innebygget korsett og alt. (Deilig å slippe det under et par kilo kjole..)

MEN... det er 5-6 kilo siden og nå tør jeg ikke prøve den engang :P

Vurderer faktisk å selge den og finne en ny, kanskje litt nærmere bryllupet..

Skrevet

Har dere prøvd originalkjoler også så dere kan si noe om det er noen forskjell i hvor godt de sitter? Jeg har nemlig skikkelig bolledeig på magen, og uten noe som holder det inne ville det bli lite lekkert. Dessuten har jeg litt dårlig holdning som ble rettet opp i når jeg har på kjolen pga korsettet.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd noen andre kjoler enn den jeg kjøpte, men kan ikke se at en kjole kan sitte noe bedre for å si det sånn.

Min har forresten ikke korsett, men det er knyting i ryggen, så man får liksom stramma og fiksa så den sitter som støpt.

Men man kan da alltids ha et korsett under kjolen hvis den ikke har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...