Gå til innhold

Har kvinner kraftigere orgasmer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja tror dere det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Med tanke på at kvinner ikke får orgasme menns menn får det så... nei?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men kvinner kan komme mange ganger etter hverandre + vi kan ha orgasmer som varer i flere minutter.

Jeg tror ja. Jeg tror jeg leste om et studie der de fant ut at hvis en mann hadde like kraftige orgasmer som kvinner kunne de dø.

Gjest MorAase
Skrevet

Nå har ikke kvinner så mange orgasmer, og må jobbe mye mer for en orgasme enn en mann. Orgasmer er nå oppskrytt uansett kjønn. De bidrer til å føre slekten videre, men det er andre ting som er betraktelig mer tilfredsstillende enn orgasmer.

AnonymBruker
Skrevet

Men kvinner kan komme mange ganger etter hverandre + vi kan ha orgasmer som varer i flere minutter.

Jeg tror ja. Jeg tror jeg leste om et studie der de fant ut at hvis en mann hadde like kraftige orgasmer som kvinner kunne de dø.

Det stemmer ikke. Menn tåler mer enn kvinner.

• Liker 2
Skrevet

hvor i alle dager har du fått det fra?? :skratte:

Skrevet (endret)

Det stemmer ikke. Menn tåler mer enn kvinner.

HAHAHAHA!!!! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Jeg skulle likt å se en mann føde.

Endret av Chiyo
Gjest womenwomen
Skrevet

Ja tror dere det?

Det er vitenskapelig bevist at kvinners orgasmer er MYE sterkere enn menns orgasmer .

Faktisk er en kvinnelig orgasme så sterk , at den ville ha drept en mann , dersom han ble utsatt for like stor dose tetrabølger i hjernen som kvinnene hadde under orgasme .

En kvinnelig orgasme er mye sterkere , og dette er bevist via forskning på hjerneaktiviteten under orgasme på kvinner og menn .

Noe jeg er helt enig i . Har selv hatt kraftige orgasmer under samleie , som har vært helt utrolig sterke og satt meg helt ut av spill i flere minutter etterpå . Nesten så man frykter for å bli drept selv av dem .Om jeg f.eks var gammel og i dårlig form , TROR jeg at jeg kunne ha dødd av mine sterkeste orgasmer . Jeg er helt sikker på det . Nesten skummelt at enkelt orgasmer kan være så vanvittig sterke .HELDIGVIS er ikke alle orgasmer like sterke . For disse er dødelige deilige : ) he he

Er det så rart da ? Allt med kvinnekroppern er jo enten meget dramatisk eller spesielt : )

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vitenskapelig bevist at kvinners orgasmer er MYE sterkere enn menns orgasmer .

Faktisk er en kvinnelig orgasme så sterk , at den ville ha drept en mann , dersom han ble utsatt for like stor dose tetrabølger i hjernen som kvinnene hadde under orgasme .

En kvinnelig orgasme er mye sterkere , og dette er bevist via forskning på hjerneaktiviteten under orgasme på kvinner og menn .

Noe jeg er helt enig i . Har selv hatt kraftige orgasmer under samleie , som har vært helt utrolig sterke og satt meg helt ut av spill i flere minutter etterpå . Nesten så man frykter for å bli drept selv av dem .Om jeg f.eks var gammel og i dårlig form , TROR jeg at jeg kunne ha dødd av mine sterkeste orgasmer . Jeg er helt sikker på det . Nesten skummelt at enkelt orgasmer kan være så vanvittig sterke .HELDIGVIS er ikke alle orgasmer like sterke . For disse er dødelige deilige : ) he he

Er det så rart da ? Allt med kvinnekroppern er jo enten meget dramatisk eller spesielt : )

Takk! Enda en som har hørt det samme som meg.

AnonymBruker
Skrevet

KG-forumet.

AnonymBruker
Skrevet

Og så? En ting er å måle fysiske tegn på orgasmens styrke, en helt annen er å utlede hva slags nytelse dette faktisk fører med seg. Det er tull at kvinner har mye sterkere orgasmer enn menn. Det er en ganske populær mye etter tiår med fokus på kvinners seksualitet og nytelse. Det er forsket og granske lite på menns "orgasmepotensial" i den vestlige verden. Praktikanter av noe mer østlige teknikker og lignende har dog opplevd annerledes, inkludert orgasmer som kan være flere minutter også for menn.

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHA!!!! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Jeg skulle likt å se en mann føde.

Jeg skulle likt å se en kvinne fullføre en fotballkamp med blodet sprutende.

Terry-Butcher-bloody.jpg

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg er dame og jeg har bare ca 2000 orgasmer pr år . Så ja - hvor har du det fra ? Siden jeg er multiorgasmisk og fint kan ha 8 - 10 - 12 - 14 kanskje , orgasmer en kveld .DERFOR Er det ingen problem å ha 2000 orgasmer pr år . he he

Jeg slår hvilken som helst mann - når det gjelder orgasmer . Der er jeg nok som kvinne TOTALT OVERLEGEN menn : )

AnonymBruker
Skrevet

Flott! Da kan du sikkert finne frem en kilde til denne påstanden?

AnonymBruker
Skrevet

Vi trenger ikke tro - det er jo vitenskapelig bevist!

Neste

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du de ifra?

Menn kan absolutt slite like mye med å få orgasme som kvinner. At han får utløsning er langt fra noe tegn på at han har fått orgasme. Husk det!

AnonymBruker
Skrevet

Interesser meg ikke. Er fornøyd med mine egne.

Skrevet

Jeg skulle likt å se en kvinne fullføre en fotballkamp med blodet sprutende.

Terry-Butcher-bloody.jpg

Hvordan kan du sammenligne det med en fødsel? Er du klar over hvor mange timer en fødsel kan vare?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du sammenligne det med en fødsel? Er du klar over hvor mange timer en fødsel kan vare?

Er du klar over hvor mange timer en fotballkamp kan vare?

Gjest MorAase
Skrevet

Hvor har du de ifra?

Menn kan absolutt slite like mye med å få orgasme som kvinner. At han får utløsning er langt fra noe tegn på at han har fått orgasme. Husk det!

Nå er det i det minste nok med en utløsning for å oppnå formålet med fysisk samkvem mellom mann og kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...