Gå til innhold

Liker du å sitte på ansikt/facesitting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du det? Eller foretrekker du å bli servert tunge mens du ligger på rygg og slapper av?

Grunnen til at jeg spør er sær: Men - dama mi er ikke den beste kjæresten, men hun har en tendens til å stå opp opp morgenen å bre sette seg ned på ansiktet mitt og kose seg, som tenner meg sinnsykt. Har aldri opplevs sånn, så det gjør henne veldig spesiel for meg. Veldig glad i henne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Liker du det? Eller foretrekker du å bli servert tunge mens du ligger på rygg og slapper av?

Grunnen til at jeg spør er sær: Men - dama mi er ikke den beste kjæresten, men hun har en tendens til å stå opp opp morgenen å bre sette seg ned på ansiktet mitt og kose seg, som tenner meg sinnsykt. Har aldri opplevs sånn, så det gjør henne veldig spesiel for meg. Veldig glad i henne :)

Har aldri gjort det, men det hadde vært fantastisk med en mann som ikke hadde hatt noe imot at jeg satt meg på ansiktet hans, slik at han kunne tilfredsstille meg på en deilig og veldig intim måte. ;)

Men jeg har aldri turt å foreslå det, dessverre. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Dette kune jeg lett likt. Skal fåreslå madamen at dette må prøves ;)

Gjest gutten
Skrevet

Elsker at dama sitter på ansiktet mitt. Hun gjør det innimellom og sier hun liker det godt. Jeg blir hvertfall veldig kåt av det. Og ekstra kåt blir jeg om hun sitter slik at hun kan runke meg/leke med kuken samtidig.

Skrevet

Jeg liker både å sitte på ansiktet hans og å ligge på rygg - alt til sin tid. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...