Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Noen som vet hvorfor de med karamellsmak ikke selges i norge lenger og om det evt er mulig å få takk i disse små himmelske lekkerbiskene på nett noe sted ?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Hæøøø, selges de ikke i norge mer?? Jeg var på meny i går, og der hadde de caramel, sikkert det siste de har igjen da? Må løpe og kjøpe i morgen
LadyStarlight Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 I sverige hadde de iallefall riskaker med smak av kanelbolle sist jeg var der.
MarianneE Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 I sverige hadde de iallefall riskaker med smak av kanelbolle sist jeg var der. Det hørtes ikke dumt ut....
Gjest Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hæøøø, selges de ikke i norge mer?? Jeg var på meny i går, og der hadde de caramel, sikkert det siste de har igjen da? Må løpe og kjøpe i morgen Hva???? har de dem i norge enda?? Har jo sett etter dem i et par år i hver butikk jeg har vært uten å ha funnet dem! Er du sikker at det var karamellsmak du så? Jeg tror du tøyser med meg nå Endret 4. juli 2011 av Iza'bella
-hild Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 I sverige hadde de iallefall riskaker med smak av kanelbolle sist jeg var der. de er gode!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå