AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Skal sende en sykkel hjem til min søster som bor Kr.sand. Der hun bor er det bare postkontor i butikk. Kan sykkelen min bli hentet ut der, eller blir den sendt til hovedpostkontoret?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Vil absolutt anta hun får den ut på post i butikk. De har jo hele spekteret av tjenester, akkurat som postens egne posthus.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Vil absolutt anta hun får den ut på post i butikk. De har jo hele spekteret av tjenester, akkurat som postens egne posthus. Kan ikke se det for meg at de har plass til en sykkel der? Er jo en knøttliten butikk.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Kan ikke se det for meg at de har plass til en sykkel der? Er jo en knøttliten butikk. Hvis det bare er postkontor i butikk, så er det der hun kan hente den. Jeg leverer post til en knøttliten butikk, og der får de masse svære pakken som de lokale har bestilt. De finner nok plass. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Hvis det bare er postkontor i butikk, så er det der hun kan hente den. Jeg leverer post til en knøttliten butikk, og der får de masse svære pakken som de lokale har bestilt. De finner nok plass. Takk. Da satser jeg på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå