Jellybean78 Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jeg tør påstå at vi alle går gjennom en slik periode av livet vårt,særlig når vi er på din alder (tenårene). Tro meg deg er helt naturlig,dette er en fase hvor du prøver å finne 'din' plass i verden/samfunnet/familien,mange opplever usikkerhet på denne alderen. Ikke stress med dette,ta tiden til hjelp,etter hvert som du blir eldre og får mer livserfaring så blir du tryggere på deg selv og andre rundt deg. Du skal få ett råd - lytt til det de voksne sier og gjør deg opp en mening om ting selv,så går det bedre etter hvert
Gjest 18 Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Hmm.. jeg er 18 år nå og jeg kjenner meg godt igjen i det du sier. Jeg har også en stor familie og var ganske sjenert og stille type helt til.... JEG FIKK JOBB ) nå jobber jeg i butikk og man blir automatisk mer utadvendt. det fungerte ihvertfall i mitt tilfellet. Starta å jobbe som 16 åring. Nå er det kanskje litt vanskelig for deg å skaffe jobb, men du skjønner kanskje at det blir lettere å bli utadvendt hvis du bare prøver deg på det. Det er ubehagelig en stund, men så blir det bedre. Kom deg ut på kino f. eks og snakk med de som venter på filmen eller noe Kanskje ikke verdens beste tips, men lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå