AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hele 2- TO- ganger på noen uker har jeg gått forbi stedet der jenter har blitt voldtatt kort tid etterpå! Jeg var heldigvis ikke beruset og var på tur med hunden, men kunne det vært meg lurer jeg alikevel på?! Det kan jo skje hvem som helst! Hvis politiet ikke bruker så mye tid og resursjer på feks narkotika salg/kjøp/bruk (les hasj!) så kunne de heller brukt resursjer på å gjøre byen trygg for beboere!
Gjest Hikken Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Ukontrollert import av voldtektsmenn fra midt-østen. det er hva som har skjedd. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Det er Oslo vi snakker om sant? Ja!! Er ikke spesielt pysete av meg heller! Men TO ganger har jeg gått forbi et sted hvor en voldtekt skjer kort tid etterpå, det er ille!!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Sol, sommer, lettkledde damer, ... Det er sesong for dette i disse dager.
Chiyo Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Jeg vet at Oslo har alltid vært farligere enn andre plasser, men nå i det siste har plassen virkelig gått under. Dobbelt så mange voldtekter som i fjor! Det er som Gotham. We need Batman. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Prosentmessig så sies det at det er like mange overfallsvoldtekter over hele landet. Er bare at det er generelt mer folk samla på ett sted, som Oslo og da synes det mye bedre. Uansett. Få svina ut av landet!!
Gjest Iah Skrevet 4. juli 2011 #8 Skrevet 4. juli 2011 Tråden er ryddet for rasistiske ytringer. Iah, mod 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #9 Skrevet 4. juli 2011 Hva har skjedd med byen din? Fantasien hos noen jenter har økt. 1
Tonka Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 Hva har skjedd med byen din? Fantasien hos noen jenter har økt. Den kunne du spart deg for...
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 Den kunne du spart deg for... Les de siste nyhetene så vet du hva jeg prater om. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå