Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to tantebarn (tvillinger) som jeg har strikket en genser til hver. Eller, jeg rakk bare å strikke den ene selv og fikk hjelp til å gjøre ferdig den andre. Jeg ville så gjerne at de skulle få genserne på bursdagen sin og da rakk jeg ikke å gjøre alt selv. Jeg har dårlig samvittighet ovenfor den som fikk den jeg ikke har laget helt selv. De tror begge jeg har laget genserne helt selv.

Er det noe jeg burde ha dårlig samvittighet for? Eller er det tanken bak som teller? Har strikket den ene helt selv, mens den andre fikk jeg noe hjelp på underveis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkenoe å ha dårlig samvittighet for, bare slapp av :) Du har jo gjort mesteparten selv!

AnonymBruker
Skrevet

Ikkenoe å ha dårlig samvittighet for, bare slapp av :) Du har jo gjort mesteparten selv!

Hva om jeg bare hadde laget en av de da? Tar gjerne flere synspunkt :)

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har dårlig samvittighet kan du jo bare si at du fikk hjelp til å lage dem? Spiller jo ikke noe rolle om en er laget av deg og ikke den andre..

Høres mer ut som du har dårlig samvitighet fordi du ikke fortalte sannheten.

Skrevet

Det er av og til noen ordentlig merkelige problemstillinger her på KG.

Jeg sier ikke dette for å disse deg eller på noen måte være kjip.

Det er bare det at å lage et problem av dette løfter litt øyenbryn. Det er så mye annet en kan kaste bort dårlig samvittighet på enn om en genser er laget av deg eller ikke!

Ta deg en kopp te og nyt sommerkvelden! Du er en flott dame! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Hva om jeg bare hadde laget en av de da? Tar gjerne flere synspunkt :)

Fortsatt ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Det er fortsatt en fin gave! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...