Gå til innhold

hvor lett får gutter stå?


amalieee

Anbefalte innlegg

Så gutter får stå og fantaserer om de fleste jenter altså? Så om jeg ikke er så veldig pen akkurat, så har kanskje gutter fantasert og fått ståpikk av meg og? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gutter får stå og fantaserer om de fleste jenter altså? Så om jeg ikke er så veldig pen akkurat, så har kanskje gutter fantasert og fått ståpikk av meg og? :P

Uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unggutter blir jo nesten kåte av alt de ser på :D Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unggutter blir jo nesten kåte av alt de ser på :D Haha!

Ikke bare nesten skal jeg si deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gutter får stå og fantaserer om de fleste jenter altså? Så om jeg ikke er så veldig pen akkurat, så har kanskje gutter fantasert og fått ståpikk av meg og? :P

PS: Husk at gutter ikke vurderer hvilke jenter som er pene på samme måte som jenter gjør det. Så lenge ei jente er ei jente så er hun allerede veldig fin i gutters øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Husk at gutter ikke vurderer hvilke jenter som er pene på samme måte som jenter gjør det. Så lenge ei jente er ei jente så er hun allerede veldig fin i gutters øyne.

Så bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irriterende -.-

Til tider kan det være forbanna irriterende når Mr Tony står giv akt :skravle: Spesielt vist man kliner/masserer madammen... er det bare meg det her gjelder eller fler også :kjefte: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider kan det være forbanna irriterende når Mr Tony står giv akt :skravle: Spesielt vist man kliner/masserer madammen... er det bare meg det her gjelder eller fler også :kjefte: ?

Mr Tony :fnise: Du har navn på din altså.

Personlig syns jeg det er mer pinlig at han får det for seg å stå når jeg møter dama mi på studiestedet hennes eller hun kommer bort på jobben min, - og hun klemmer meg.

(...Legg seg! Dekk! :angry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Ja, men likevell, fikk han stå bare av å se på henne, kan det virkelig stemme?

Ja, i den alderen kan en ereksjon oppstå ut av det blå, bokstavelig talt. En erigert penis er ikke nødvendigvis ett tegn på at han har lyst på deg. Han har nok generelt bare lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i den alderen kan en ereksjon oppstå ut av det blå, bokstavelig talt. En erigert penis er ikke nødvendigvis ett tegn på at han har lyst på deg. Han har nok generelt bare lyst.

Det er veninna mi det er snakk om, og det er jo en grunn til at han fikk stå av HENNE... hadde nok lyst på henne, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det er veninna mi det er snakk om, og det er jo en grunn til at han fikk stå av HENNE... hadde nok lyst på henne, ja.

Hør her... I den alderen kan de få ereksjon av en damesykkel. Det er ikke noe poeng i å legge noe som helst i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, i den alderen risikerer en bender bare av tanken på at bør en ikke få det. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...