Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 Skyr yoghurt og 2 baguetter med egg og bacon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bønner&Bacon + loff m/smør.

Lørdag :hjerte:

Endret av Bobler
Skrevet

Taco :fnise:

Var første måltidet :)

Skrevet

2 skiver Ingers rugbrød med go og mager leverpostei, rødbeter og majones. Pluss 1glass laktosefri lettmelk, 1 kopp kaffe, mulitvitaminer, folsyre og omega-tilskudd.. Ganske standard frokost, jeg er kjedelig sånn sett...

Skrevet

Ristet grovbrød, speilegg, to stekte skinkeskiver, agurk, tomat, ruccola og rødløk. To espresso til.

Skrevet

Rett i koppen, med sånn potetmos. Betakaroten tabelett, og ett glass eplejuice :)Litt lite mat, siden ribbe sto for tur senere på dagen :sjenert:

Skrevet

Stekt rundstykke med salatblad, røkt salami, gulost og agurk. Te med honning.

Skrevet

Nystekt rundstykke, bacon og melon!

Skrevet

Et glass vann, 3 kopper kaffe. M&M og ostepop... :sjenert:

:fnise:

Jeg har spist en porsjon havregrøt og en banan. En kopp kaffe i tillegg, så klart + et glass vann.

Skrevet

Et glass vann, 3 kopper kaffe. M&M og ostepop... :sjenert:

sunn, hehe

Skrevet

Litt kjedelig vanefrokost jeg..... Ble 2 skiver Ingers rugbrød, leverpostei, agurk, gastromat og majones. Pluss vitaminer, laktoseredusert melk og en kopp kaffe :sjenert:

Må vel variere med noe pålegg snart, selv om jeg varierer mellom rødbeter, sylteagurk eller agurk på leverposteien da..

Skrevet

Spiste en skive grovbrød med Stripete kaviar, og drakk ett glass vann :)

Skrevet

Ei brødskrive i munnen mens jeg løper til bussen :popcorn:

Skrevet

2 loff skiver med saltpølse og agurk på pluss et glass vann

Skrevet

1/2 rugbrødskive med smøreost, ruccola, lettost, skinke, agurk og paprika, og 1/2 med brunost. En kopp kaffe før frokost, og en kopp te sammen med frokosten.

Skrevet

Yoghurt naturell med honning og kanel, litt 4-korn, et eple i terninger, kiwi, granateple og valnøtter. Og et kokt egg, men det var for seg selv - får være måte på hva man skal blande sammen :eeeh:

Skrevet

Jeg hoppa over både frokost og lunsj og gikk rett til middagen jeg.. Kvinneguidens dagens rett: pølseform!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...