Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Navifairy
Skrevet

1 activiayoghurt og 1 appelsin.

Hurra for forkjølelse, null matlyst og null smaksløker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omelett, tomat/agurk med en brødskive

Skrevet

2 brødskiver med salami. Eple. 2 kaffe. 1 kakao.

Skrevet

havregrøt med litt melk og tynne skiver av banan.

Godt, men det var med fargen og konsistensen som ikke var så fristende der og da.

Skrevet

Bringebærmuffins med smør-/ostekrem og en halv liter kaffe.

Skrevet

Havregryn med melk og sukker

Skrevet (endret)

En hvitløksnurr fra i går og et par kopper kaffe.

Endret av Brunhilde
Skrevet

1 dobbel cappuccino. :natti: Trøtt, ja. Når brødet er tint opp blir det brødskiver med kirsebærsyltetøy.

Skrevet

2 skiver loff med sirupp, 2 kopper kaffe og sikkert en 20-pakning røyk.

Skrevet

1 grov rugbrødskive med ajvar, ruccola, stekt skinke og speilegg. Tomat, agurk, paprika og rødløk til. 1 kopp kaffe og 1 kopp roiboos-te.

Skrevet

Havregrøt kokt i microen med hjemmelaget eplemos og et par hakkede mandler. Varm frokost gjør godt nå om høsten :)

Skrevet

Var tom for lavkarbomüslien min så bare slang litt valnøtter og noen mandler i en skål sammen med tinte bringebær og litt kefir. Smakte godt og inneholdt en del kalorier, men det var sånne lurekalorier som ikke metter så bra. Men gadd ikke spise noe grønt ved siden av for å få vomfyll :gjeiper:

Gjest mari kontrari
Skrevet

Havregrøt med melk og rosiner (+ masse sukker ). Men jeg glemte å ha i salt på slutten, og den ble virkelig mye mindre god enn den pleier, så nå vet jeg hvorfor det er viktig å "ha til salt i grøten". :jepp:

Skrevet

En stor kopp gløgg med rosiner og mandler og en klementin. Ikke den sunneste frokosten akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...