Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havregrøt med kanel, et eple, en banan og et glass juice.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på ferie i Dublin, så det ble hotellfrokost i dag: full irish breakfast. Og appelsinjus og masse kaffe.

Skrevet

Er på ferie i Dublin, så det ble hotellfrokost i dag: full irish breakfast. Og appelsinjus og masse kaffe.

Og i dag. Frokostpannekaker med bacon og lønnesirup. og frukt. Og masse kaffe.

Skrevet

Cultura med 4-korn, 1 grønt eple og 1 nektarin. 3 kopper kaffe med helmelk.

Skrevet

En skive hjemmebakt grovt brød med hvitost, en aktivia-yoghurt og vann til drikke:)

Skrevet

I dag ble det en smoothie laget av skogsbær, jordbær, yoghurt naturell, soymelk, havregryn og linfrø.

Skrevet

1 hamburgerbrød med ketchup og masse sprøstekt løk inni. Et glass appelsinjuice og sjokolade til "dessert" :)

• Liker 1
Skrevet

Hjemmebakte lavkarboknekkebrød med meierismør, leverpostei og gulost på, samt agurk på toppen.

Holdt meg mett i noen timer, men nå merker jeg at det er på tide med lunsj :)

Skrevet

Et skikkelig tjukt hjemmelaget knekkebrød med gulost og spisspaprika. Kaffe og vann.

Skrevet

Stor porsjon havregrøt kokt med 50/50 soyamelk/vann med friske jordbær og kanel, to glass grapefruktjuice og to kopper kaffe.

Skrevet

En porsjon kornblanding med banan,et, en kiwi, en håndfull mandler og et glass juice.

Skrevet

3 grove rundstykker med diverse pålegg og to glass med Cola Zero..

Skrevet

En tynn pannekake fra i går med ørlite sukker på.

Jepp, akkurat så stusselig som det hørtes ut.

Skrevet

To havreknekkebrød med krydret lunsjrull og agurk. :)

Skrevet

Jeg spiste to biter av et sånn pizzastykke som man får kjøpt i brødhylla på kiwi. Men det var ikke noe godt, så jeg spiste en Piano duo og en Tine yoghurt med vanilje i stedet og drakk Iste (hvit te, Guava) til. Og en stooor kopp kaffe etterpå selvsagt :)

Skrevet (endret)

*dobbelpost

Endret av frøken_tralala
Skrevet

Oppvarma fiskeboller i hvit saus fra i går :fnise: Med masse, masse karri :rodmer:

Skrevet

To grovbrødskiver med fløtemysost, Bris og masse kaffe :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...