Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Grandis på fun-saft :sjenert:

Jeg var så lur å stå opp 15 minutter før jeg begynte på jobb, så rakk ikke raske med meg noe.. og grandis var det eneste spiselige jeg fant her.. jeg vet - min egen feil! :gjeiper:

Endret av Svingen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kakao med krem og ostesmørbrød! :)

• Liker 1
Skrevet

Kokt egg, nybakte grove scones med godt pålegg, eplejuice (sånn god fra Tropicana) og kaffe.

Skrevet (endret)

det jeg har spist til frokost hver dag de siste 2 ukene: ristet kornbrød med nugatti på og sjokomelk til :spise:

den stakkars brødristeren min har stått i matboden urørt i flere år nå helt til jeg ble gravid og fikk kikk på ristet brød for noen uker siden og har blitt brukt opptil flere ganger daglig! brødristeren må jo ha fått totalt sjokk stakkar! :fnise:

Endret av ^me^
Skrevet

I dag, som i går, ble det lavkarbo frokostpannekaker :spise:

Skrevet

To grove rundstykker. Skogsbærsyltetøy på en halvdel, dansk leverpostej på en annen, margarin på en og rullepølse på siste. To glass eplejuice.

Skrevet

"Hjemmelaget" BLT-sandwich.

Skrevet

Salat (salat, agurk, cherrytomater, mais og sukkererter) og et bløtkokt egg. Kaffe og vann.

Skrevet

2 brødskiver med jordbærsyltetøy og brunost, og 1 med baconost, og 1 glass med iskaffe :jepp:

Skrevet

Brødskive med italiensk salat og et glass appelsinjuice. :)

Skrevet

2 rugbrødskiver med cottage-cheese og agurk og paprika

Skrevet

Jeg er tilbake til min vante frokostblanding med banan. I tillegg spiste jeg et eple og en håndfull mandler, og drakk et glass juice.

Skrevet

I dag ble det en asjett med litt diverse: Et hardkokt egg, litt kalkunskinke, en tomat, en 1/4 spisspaprika og noen bringebær og blåbær. En stor kopp kaffe og et stort glass vann.

Skrevet

2 knekkebrød med makrell i tomat, et glass sjokolademelk og en liten håndfull bringebær :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...