Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Cottagecheese med blåbærsyltetøy og et knekkebrød

Gjest Varpunen
Skrevet

Sitter og knasker på en gulrot... og før det spiste jeg et knekkebrød med jordbærsyltetøy og en yoplait youghurt.

Skrevet

Kornblanding med banan, et eple og et glass juice.

Skrevet

Mager kesam med eple, kanel og sukrin. Kaffe og vann.

Skrevet

Fire knekkebrød med et tykt lag pepret avokado og fenalår, tre glass melk, et stort hageeple, en pasjonsfruktyoghurt med soyaflokker, rosiner og firkorn og tre kopper kaffe.

Gjest Navifairy
Skrevet

All Bran Regular med melk, eplesyltetøy og kanel :)

Skrevet

2 grovbrødskiver med margarin, hvitost og kalkunpålegg!

Skrevet

lavkarbobrød med makrell i tomat. nammmmm!

Skrevet

2 skiver med philadelphia naturell, skiver av cherrytomat og agurk, og et dryss hvitløkspepper :-) Mmmmm...

Skrevet

Kornblanding med banan, en pære, en yoghurt med ripsbær og et glass juice.

Skrevet

Herremin, dagen har riktignok vært travel, men å ikke huske hva jeg spiste til frokost i dag er første gangen tror jeg! :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Appelsinskyr med pære og eple. Iskaffe.

Skrevet

Masse rå sjokolade med karamellfyll som jeg lagde i går kveld. Fikk masse energi og det smakte nydelig! :hoho:

Skrevet

I dag blei det ein kopp med YumYum nudler :gjeiper: Hadde lyst på noe varmt.

Vanligvis spiser eg to brødskiver eller to knekkebrød med pålegg og eit glass melk, juice eller biola/activia.

Skrevet

Idag ble det pasta bolognese til frokost etter at jeg hadde vært ute så det ble vel heller en tidlig lunsj hehe. Hadde litt knapt med tid. Men vanligvis blir det knekkebrød med en gos kremost og en kopp kaffe mocca deeilig start på morgenen det! :gjeiper:

Skrevet

Kornblanding med banan, et glass juice, en håndfull mandler og en yoghurt med ripsbær.

Skrevet

1 skive pumpernikkelbrød med makrell i tomat på den ene halvdelen og taffelost på den andre. Og en gulrot:)

Gjest idakaroline
Skrevet

To knekkebrød med banan og en kopp med te

Skrevet

En grov brødskive med en stekt skinkeskive, speilegg, tomat, agurk og ruccola. Presskannekaffe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...