Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To grove skiver med philadelphia naturell, crispisalat, kyllingfilet-skiver og taffelost. Hjemmelaget iskaffe til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En appelsin, pluss ei halvliter Pepsi Max.

Skrevet

To skiver med gulost og paprika, kaffe

Skrevet

to wasa husman, ett med peanøttsmør og epleskiver og ett med avocado, Jarlsberg og dulcitatomat.

Skrevet

To brødskiver med skinke og majones, et lite stykke sjokoladekake, et litt større stykke ostekake, og et stoort glass med .... Wait for it ... EKSTRA lett melk! :fnise: Hadde bursdag i går, så da er jeg lissåm egentlig unnskyldt (mener jeg..). :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

To havre-knekkebrød med Philadelphia og kyllingfilet-skiver, to smilende egg og et stort glass hjemmelaget iskaffe.

Skrevet

To havreknekkebrød med hhv Philadelphia naturell og kyllingfilet-skiver, og aioli og strandaskinke. To smilende egg og en diger latte macchiato. En vestlandslefse (hjemme"laget") til frokost-dessert.

Skrevet

en skål havregryn med hasselnøtter, tranebær, dokurver og melk.

Skrevet

en skål havregryn med hasselnøtter, tranebær, dokurver og melk.

autocorrect fra helvete! :hoho:

EPLEBITER skulle det stå!

må slutte å vanke på bryllupsforumet...

• Liker 4
Gjest Gjest_Erica
Skrevet

I dag spiste jeg tre små lavkarboknekkebrød (Fiberrik med linfrø) med kalkunpålegg, agurk og paprika samt to bløtkokte egg.

Skrevet

to knekkebrød med kaviar og ost

Skrevet

Havregrøt med eplebiter og kanel. Helt hekta :D

Skrevet

Grovbrød med leverpostei, majones og agurk. Melk, peppermyntete og en plomme.

Skrevet

Mager cottage cheese med litt mager kesam, søtning, kanel og frosne bringebær. Er så mye greiere når jeg ikke trenger å tenke ut hva jeg skal spise, bare spise det samme hver dag :fnise:

Skrevet

Fylt horn med ost og pølsebiter + en kopp kakao og et stort glass kaldt vann.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tre grove skiver med margarin, crispisalat, aioli, reker, pepper og litt sitron. Latte macchiato og melk til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...