Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frossne bær, skummet kulturmelk med soyaflak. Og kaffe :)

Skrevet

Kornblanding med banan, et glass juice, en sitron yghurt med frø, og litt bjørnebær .

Hvor får du tak i sitronyoghurt, hvilket merke er det? Tror aldri jeg har sett det før, men hørtes veldig godt ut :jepp:

Skrevet

Spiste grillet kylling med ris og bretagne saus. Var vel heller brunsj, men det første måltidet :)

Skrevet

Hvor får du tak i sitronyoghurt, hvilket merke er det? Tror aldri jeg har sett det før, men hørtes veldig godt ut :jepp:

Tine har slike 8 pkn med yoghurt. Tror de heter "sommerfrisk" eller noe slikt. Iallefall.. Der er det sitronyoghurt. :)

Skrevet

Tine har slike 8 pkn med yoghurt. Tror de heter "sommerfrisk" eller noe slikt. Iallefall.. Der er det sitronyoghurt. :)

Aah, great! Takk, da skal jeg sjekke det ut :)

Skrevet

To ferdigsmurte grove brødskiver (fra jobben) med hhv skinke og kokt egg/tomat.

Skrevet

-4 brødskiver (2 med skinkeost, 2 med salami)

-1 baguette (grov, hvitløk m/ost)

-0.5L (?) melon yoghurt.

-2 speilegg.

+Grønn te og vann som drikke.

Skrevet

Rundstykker med egg og bacon

Skrevet

Omelett med champignon og rødløk, og en liten skive grovbrød med smør på. Lettmelk og kaffe. Masse kaffe. Tror jeg tar litt til.

Skrevet

Jeg bor i Frankrike nå, har ikke sett det i Norge.

Skrevet

Havregrøt og et glass juice.

Skrevet

Tine hadde sitronyoghurt i sånn sommersekspakning med tre ulike smaker. Har ikke sett den siden, men hvem vet?

Skrevet

Gresk yoghurt med frokostblanding. Frokostblandingen består av havregryn, solsikkekjerner, linfrø, rosiner og hasselnøtter.

Skrevet

Et hjemmelaget knekkebrød med skinkeost, en kiwi, en gulerot og et glass sjokolademelk.

Skrevet

Et eple, en pære og store mengder vann.

Skrevet

To skiver med lettere jubelsalami på :)

Skrevet

To multigrain ryvita, en med makrell i tomat og en med ost, skinke, tomat, agurk og paprika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...