Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2grove rundstykker med leverpostei^^

Skrevet

Cottage chese blandet med mager kesam, bær ( som er tatt ut av frysern om kvelden) og litt hjemmelaga frokostblanding på toppen. Holder meg mett lenge :-) og det ser fristende ut for øyet også!

Skrevet

2 skiver grovt brød (ristet), gul ost og 2 skiver agurk på hver.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Vanilje yoghurt med linfrø, og to rugsprø med cottage cheese.

Skrevet

To knekkebrød med to kokte egg og kaviar.

Skrevet

to skiver rugbrød med skinke og agurk. :)

Skrevet

Litt femkornblanding, en banan, en liten klatt syltetøy og et beger med yoghurt.

Skrevet

Et yoghurtbeger, to brødskiver med rørt jordbærsylyetøy, en brødskive med rørt bringebærsyltetøy en hjemmelaget islatte og et glass juice. :)

Skrevet

To sinnsykt grove brødskiver med nugatti og prim. Melk og kaffe til.

(er på ferie hos svigers som ikke visste at vi kom, så de hadde ikke fått handlet og jeg er kresen, derfor endte jeg opp med det tafatte pålegget).

Skrevet

Havregrynsgrøt kokt på vann med ei spisekje solsikkefrø, eplemos og cottage cheese. Yum!

Skrevet

To brødskiver med rørt jordbærsyltetøy, en med italiensk salat og skinke, et glass eplejuice og en enorm kopp mango- og ferskente. Og yoghurt. En ordentlig gravid- og feriefrokost!

Skrevet

Havregrøt i dag..Enkel frokost

Gjest Syffe
Skrevet

To frokostpannekaker med baconstriper til. Har "kosedag" i dag :rodmer:. Nå venter jeg bare på mageknipe og kvalme, men det vil være totalt verdt det :fnise:

Gjest idakaroline
Skrevet

Idag ble det havregryn med kulturmelk og sukker. Veldig kjedelig frokost!

Skrevet

To veldig grove skiver med hhv leverpostei og rødbeter og smør, hvitost og paprika. Melk og kaffe.

Skrevet

Egg, bacon, pølser og stekte tomater med hvitløk, mmmmm, søndagsfrokost på en lørdag :rodmer:

Skrevet

Pizza fra igår.

• Liker 1
Gjest idakaroline
Skrevet

En tørr brødskive med smørost

Skrevet

To grove skiver med majones og 2 kokte egg. Melk og kaffe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...