Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som bruker Loette 28 her, og som noen ganger ikke får mensen? Jeg begynte nemlig på Loette 28 forrige mnd, og fikk ikke mensen denne gangen.. Jeg har ikke tatt graviditetstest enda, men tenker å gjøre det i morgen hvis den ikke har kommet til da. Jeg brukte microgynon før, og da jeg var ferdig med brettet på tirsdag, fikk jeg alltid mensen torsdag, senest fredag.. Jeg har aldri uteblitt en mensen før. Det kan jo være de nye p-pillene, eller så er jeg gravid.....

Noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nå på Loette 28, men skal skifte... i starten hadde jeg null problem med mensen og slikt.. alt kom når det skulle, og ingen smerter.. men nå etter noen år, så kommer den mye senere, og nessten ingenting uten at jeg er gravid..

Men det kan ha noe med hormoner, at det er et skifte og kroppen trenger litt tilvending...

kan ta en test, om den er negativ så kan du kanskje vente til nesste mnd for å se om den kommer normalt da? har lite erfaring med bytte av p-piller... kanskje det står noe på den lappen inni boksen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...