Gå til innhold

Er litt forvirret

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en herlig mann som har mye av det som jeg liker med menn.

Vi har vært på en del dater, og når vi er "sammen" så har vi det kjempe kjekt. Leker og tuller, fjaser og har god stemning. Har vært ute å møtt noen venner av han også.

Men når vi ikke er "sammen" så hører jeg ikke noe fra han.

Det er som oftest jeg som kontakter han, igrunn ikke noe galt med det,men hva vil han?

Hvis jeg ringer eller sender sms, så svarer han. Men hører igrunn lite fra han.

Hvis han er interessert, hvorfor tar han ikke mer kontakt?

Vil ikke gå for fort frem,men har virkelig lyst på denne mannen.

Vet dere ikke kan svare meg for han, men kanskje noen kan skjønne hva denne mannen tenker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egne erfaringer er at hvis mennene er interesserte, så tar de kontakt de også. Jeg har selv vært i din situasjon, men det har aldri blitt noe utav det med sånne folk. De har alltid vist seg å være duster som enten ikke vet hva de vil, eller bare var ute etter èn ting.

Det lureste hvis du vil spare deg selv for mye tid og bortkastet tid og tankekraft er å drite i ham først som sist. Avvis ham - ikke omvendt. Kanskje det vekker interessen hans mer, men hvis kontakten dør ut får du jo bekreftet at han ikke egentlig er interessert. Det er ikke lett å ikke ta kontakt, I know, men ingen gode forhold starter på det viset der.

Hvis det er slitsomt til å starte med, er det ikke verdt det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Egne erfaringer er at hvis mennene er interesserte, så tar de kontakt de også. Jeg har selv vært i din situasjon, men det har aldri blitt noe utav det med sånne folk. De har alltid vist seg å være duster som enten ikke vet hva de vil, eller bare var ute etter èn ting.

Det lureste hvis du vil spare deg selv for mye tid og bortkastet tid og tankekraft er å drite i ham først som sist. Avvis ham - ikke omvendt. Kanskje det vekker interessen hans mer, men hvis kontakten dør ut får du jo bekreftet at han ikke egentlig er interessert. Det er ikke lett å ikke ta kontakt, I know, men ingen gode forhold starter på det viset der.

Hvis det er slitsomt til å starte med, er det ikke verdt det. :)

Tusen takk for svar!

JEg skal heller gå for det, selv om det gjør meg trist og lei. Men det er bedre å finne ut av det nå, enn at det skal gå mye lengre..

Det dummeste er at kompiser sier at han er interessert i meg da, så jeg skjønner han ikke i det hele tatt :(

Men igjen, takk for svar :)

Skrevet

En god del mannfolk er duster. Vent heller til du treffer en som er like interessert i å være med deg, som du er! :) De finnes de også!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men nå er det jo endel mannfolk(og kvinnfolk) som er litt treige på det punktet da. Så lenge du kontakter han, kan det hende han ikke tenker noe mer over at han trenger å ta kontakt selv. Hadde vært verre hvis han ikke svarte.

Hvis noen som har peiling på det sier han er interessert er det vel en stor sjans for at interessen er gjensidig.

Mulig du faktisk bør spørre han rett ut?

Endret av Cordelia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mange grunner til at han ikke sender deg meldinger. Viss han er sykt interessert i deg kan det hende at han ikke sender så mange meldinger fordi han ikke vil at han skal virke for innpåsliten/desperat, og vil virkelig ikke at du skal miste interessen av den grunn. Det kan også hende at han ikke vet helt hva slags type melding han burde sende, kanskje han sitter mange ganger for dagen og skriver inn meldinger men sender de ikke fordi han er usikker på hvordan du vil reagere (frykter du skal miste interessen på grunn av det). Mange har hørt/tror at det å spille "hard to get" alltid funker det kan være en grunn. Det kan hende han er av den økonomiske typen og vil helst ikke sende så mange meldinger av den grunn.

Viss du kunne nevnt alderen hans, om han er student eller er i jobb, så hadde det kanskje vært litt lettere å svare :)

AnonymBruker
Skrevet

Men nå er det jo endel mannfolk(og kvinnfolk) som er litt treige på det punktet da. Så lenge du kontakter han, kan det hende han ikke tenker noe mer over at han trenger å ta kontakt selv. Hadde vært verre hvis han ikke svarte.

Hvis noen som har peiling på det sier han er interessert er det vel en stor sjans for at interessen er gjensidig.

Mulig du faktisk bør spørre han rett ut?

Ja du sier noe der.

Kan jo faktisk være at han er sånn som er treg på det :)

Jo har tenkt på det, men lurer på om ikke jeg skyver han lengre bort fra meg da.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mange grunner til at han ikke sender deg meldinger. Viss han er sykt interessert i deg kan det hende at han ikke sender så mange meldinger fordi han ikke vil at han skal virke for innpåsliten/desperat, og vil virkelig ikke at du skal miste interessen av den grunn. Det kan også hende at han ikke vet helt hva slags type melding han burde sende, kanskje han sitter mange ganger for dagen og skriver inn meldinger men sender de ikke fordi han er usikker på hvordan du vil reagere (frykter du skal miste interessen på grunn av det). Mange har hørt/tror at det å spille "hard to get" alltid funker det kan være en grunn. Det kan hende han er av den økonomiske typen og vil helst ikke sende så mange meldinger av den grunn.

Viss du kunne nevnt alderen hans, om han er student eller er i jobb, så hadde det kanskje vært litt lettere å svare :)

Mange gode tanker her. Nå fikk jeg nesten litt vondt av han, hvis det viser seg at det er sånn han er. For det hadde selvsagt ikke gjort meg noe, om han hadde sendt masse sms/ringt eller idet hele tatt kontaktet meg :)

Fikk lyst å sende han en melding jeg nå :)

han og jeg er 28 år, han jobber og tjener igrunn veldig bra.

Skrevet

Jeg har vært i et forhold med en fyr som var sånn i starten,left me hanging! I ettertid har han forklart at han ikke ville virke desperat,men hvis begge parter er veldig hard to get så skjer det jo aldri noe ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et forhold med en fyr som var sånn i starten,left me hanging! I ettertid har han forklart at han ikke ville virke desperat,men hvis begge parter er veldig hard to get så skjer det jo aldri noe ;)

Hehe ja der kan du se. Hjelper ikke at begge er hard-to-get, da skjer det ikke så mye nei :)

Håper denne mannen er på samme måte da, at han ikke vil virke desperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...